wtorek, 22 grudnia 2015

Wigilijny Book Tag

Hej! 
Już tak nie wiele dni zostało do wigilii, szukając jakiegoś świątecznego tagu trafiłam na Wigilijny Book Tag, który został wymyślony przez Nieuleczalny ksiazkoholizm
Jak go zrobić? Wybieramy dziesięć dowolnych książek i pierwsze imię, jakie wpadnie, nam w oko będzie przypisany do danej kategorii.

Książki, które ja wybrała, są to:



Ubiera choinkę 

W tym roku naszą choinkę ubierać będzie Noah z Mary Dyer. Myślę, że choinka może ciekawie wyglądać jak on się nią zajmie, chociaż sama nigdy bym go do tej roli nie obsadziła. 


Wigilijna kucharka 

Modliłam się, żeby nie wylosowała Miasta kości i aby Izzy nam nie gotowała, bo byśmy na pewno skończyli wigilię z bolącymi brzuchami, ale za to wylosowała mi się Tessa z Mechanicznego anioła i mam nadzieje, że Tessa znajdzie jakiś dobry przepis na świąteczne dania. 



Przebierze się za Świętego Mikołaja 

W tym roku mamy naprawdę przystojnego mikołaja, bo jest nim Daemon z Obsydianu, nawet prezenty nie będą potrzebne w tym roku. ;P 



Znajdą się pod jemiołą 

Parą, która będzie musiała się pocałować pod jemiołą jest Triss z Wiedźmina oraz Carter z Wybranych.  Nie mam, pojęcia jak to się stało, w końcu to wigilia, magia świąt. Nie chcę się nawet w to głębiej zagłębiać, bo zdecydowanie nie taką parę sobie wyobrażałam, no ale cóż. 


Wygra rodzinny konkurs kolęd 

Naszym najlepszym kolędnikiem będzie Karen z After w sumie wcale się nie dziwie. Karen jest taka cudowna i pełna ciepła, jestem pewna, że na pewno ładnie nam śpiewała. 

Nie proszony gość 

Puk, puk! Kto to może być? Nie wiem, otwórzmy i zobaczmy. OO jak nam miło, że naszym gościem jest tak ciekawa osoba, jak Will ze Zwiadowców na pewno opowie nam kilka ciekawych historii przy kolacji i zagra. 

Nie trafiony prezent

Upss! Co można dać Smokowi z Wybranej, który praktycznie może mieć wszystko. Tak nam przykro, że nie trafiliśmy z prezentem mam na dzieje, że nie jest bardzo zły, bo to może naprawdę źle się skończyć. 

Zaśpi na pasterkę

W tym roku naszym spóźnialskim będzie Clary z Miasta kości, wcale się jej nie dziwie. Jak bym miała takie towarzystwo.
 Nie mogłam się zdecydować, czy wole starą Clace, czy jednak tą nową.  Poczekamy zobaczymy ;P

Będzie zmywać naczynia 

Adrian z Ostatniego poświęcenia to jakiś chyba żart. Adrian i zmywanie naczyń, jestem pewna, że wynająłby kogoś do tego lub kupiłby nowe naczynia po kolacji. Tak czy siak, będzie czysto. 


Jeśli podobał wam się tag, to po prostu zróbcie go na swoim blogu i dajcie znać, co wam wyszło. ;p





Obserwatorzy

Lubisz to?