wtorek, 28 lipca 2015

Name Game Book Tag

Witam was serdecznie po tygodniu mojej nie obecności, powoli wracam do żywych. Mam nadzieje, że nie zapomnieliście o mnie ;P. Wracam do was z nową energią, pomysłami i z dalszą chęcią dzielenia się wrażeniami po przeczytanej lekturze. 
Teraz mam dla was krótki tag Name Game Book. Chodzi w nim, żeby do swoich liter z imienia dobrać tytuły książek. 

Patrycja


P- Powód by oddychać - R. Donovan- Kiedy dostałam tę książkę, na urodziny od razu zaczęłam czytać. Bardzo mi się spodobała historia Emmy i Evana. Przede mną jeszcze tylko ostatni tom tej wspaniałej trylogii. Polecam ją każdemu.








A- After. Płomień pod moją skórą- A.Todd- Zaraz po Darach Anioła i każdej kolejnej książce C. Clare oraz po moim kochanym Wiedźminie, jest After.  Bohaterowie tej książki wzbudzają we mnie tyle różnych emocji od uwielbienia aż po nienawiść. Polecam ją każdemu.




T- Ty, ja i fejs - J. Asher, C. Mackler- Książkę tę bardzo bardzo dawno czytałam, ale pamiętam tylko tyle, że po przeczytaniu mi się podobała. Czego nie mogę powiedzieć o jej okładce. 



R- Rywalki- K. Cass - Książkę tę mam dopiero w planach przeczytać, ale jestem na dobrej drodze, bo jest już na mojej półce i tylko czeka aż skończę czytać drugi tom After. Trochę się jej boję, ale że moja kochana Weronika mówi, że warto to ją przeczytam. 

Y- yyy... :(



C- Cisza lub Crescendo - B. Fitzpatrick - Jej! Uwielbiałam te książki, nie wiem jak teraz, bo dawno je już czytałam. Dzięki temu tagowi mam ochotę sobie odświeżyć tę całą serie. 




J- Jane Eyre - Ch. Bronte - Wiecie, że z tą literą miałam problem, aż nagle oświecenie na mnie spłynęło w postaci mojej młodszej siostry, która pomagała mi dobrać książki do liter. Uwielbiam Jane oraz Wichrowe Wzgórza. Chciałabym coś znów przeczytać sióstr Bronte, ale sama nie wiem co. Może wy coś byście mi polecili. ;)



A- Akademia Wampirów- R.Mead - Przede mną został ostatni tom Akademii. Nie chce się żegnać z tą serią. Bo dalej nie wiem kogo wole czy Adriana, czy może Dimke. 







Jeśli spodobał się wam ten tag, to zróbcie go u siebie na blogu i prześlijcie mi linka chętnie poczytam wasze odpowiedzi ;)

Obserwatorzy

Lubisz to?