środa, 15 lipca 2015

TAG ALBO ? ALBO ?

Hej! Mam dla was tag, do którego zostałam nominowana przez Werooo Nika. Bardzo jej za to dziękuje, więc zaczynajmy. 


Wolisz trylogie czy może powieści jednotomowe?

Patrząc na moją półkę, powinnam napisać, że jednak wolę trylogię, ale u mnie to zależy od nastroju, jaki mam w dany dzień. Jeśli chcę poczytać coś na poprawę humoru, to raczej wybieram jednotomowe książki, gdzie historia się nie rozwleka np. Joanny Chmielewskiej, Tatiany Polakowej albo Niekrytego Krytyka. Lubię także trylogie, bo dzięki nim mogę dłużej cieszyć się historią i jej bohaterami. 

Wolisz czytać tylko autorki czy tylko autorów? 

Nie ma dla mnie to większej różnicy. Ważne by historia zawarta w książce mnie zachwyciła. 

Wolisz kupować w Empiku czy w księgarniach internetowych? 

Przecież Empik też ma swój sklep internetowy. Teraz nie kupuję już tam książek, chyba że trefi mi się jakaś okazja lub potrzebuję książki na gwałt to znaczy na prezent ( o którym przypomniałam sobie  za późno. Mam nadzieję, że bliskie mi osoby nie czytają tego teraz, ale jeśli tak to przepraszam ;) )
Przeważnie książki kupuję w Arosie lub Bonito.

Wolisz, by wszystkie książki  zostały zekranizowane jak film czy serial?

Tu także nie ma dla mnie różnicy. Bo bardzo rzadko kiedy oglądam filmy, jak i seriale. Moje kochane Pamiętniki wampirów  czekają i czekają, tak samo Gra o tron. 

Wolisz czytać pięć stron dziennie, czy pięć książek tygodniowo? 

Sama nie wiem, bo jeśli miałabym, czytać tych pięć książek tygodniowo i kompletnie nic z nich nie pamiętać, nie móc się delektować historiami tych książek i czytać je tylko z powodu ilości stron to nie, wolałabym czytać po pięć stron dziennie. 

Wolisz być profesjonalnym recenzentem czy autorem ? 

Chyba autorem, będąc w gimnazjum, zaczęłam pisać swoją pierwszą książkę do tej pory leży w pudle i gdzieś mam ją zapisaną na komputerze. 

Wolisz czytać w kółko dwadzieścia książek w kółko czy sięgnąć po nowe? 

Mam takie książki, które mogłabym czytać w kółko i w kółko, ale wolałabym chyba poznać kolejne historię, bo któraś z nich mogłaby się okazać jeszcze bardziej wspaniała od tych, które posiadam. 

Wolisz być bibliotekarzem czy sprzedawcą książek? 

Nie ważne kim, nie ważne gdzie. Ważne, że przebywałabym w tak pięknym otoczeniu ;P

Wolisz czytać tylko jedną ulubiony typ literatury czy wszystko poza? 

Kurcze, nie mam swojego typu. Czytam wszystkiego po trochu, podobnie mam z muzyką. :)

Wolisz czytać tylko książki fizyczne czy tylko e-booki?

Wolę wersję papierową książki. Lubię je czuć w ręce, lubię to jak pachną, a także jak wyglądają na półce. ;)


Do tagu nominuję : 



Obserwatorzy

Lubisz to?