piątek, 1 kwietnia 2016

Podsumowanie marca



Hej wam! 
Mam dla was podsumowanie miesiąca, w który trochę udało im się przeczytać. Marzec był dość zwariowany, a bo to nowa szkoła, trzy razy zmieniałam kierunki i czuję, że na tym nie koniec, bo nie czuję tego kierunku. Liczę na to, że otworzy się mój wymarzony kierunek, księgarstwo. A żeby jednej szkoły było mało, to Magda miała próby na Dzień Talentów, co wiązało się z przygotowaniami jej i odpowiedniego stroju. Ona i ja to jak ogień i woda, ja jestem tą bardziej wycofaną stroną, ja nigdy nie brałam udziału w występach szkolnych, a ona choćby miała grać kij od szczotki, to będzie go grała. Dobra przejdźmy do  podsumowania. Udało mi się przeczytać dziesięć książek, a są to:

2. Udręka - Lauren Kate
3. Magia krwi - Anthony Huso
5. Ocalenie Callie i Kaydena - Jessica Sorensen
7. Opal - Jennifer L. Armentrout
9. Oskar i Pani Róża - Erick-Emmanuel Schmitt
10. Klątwa tytana - Rick Riordan 


Udało mi się przeczytać 3920 stron.

Do mojej biblioteczki dotarło wiele nowych książek i nie jestem w stanie powiedzieć, które są z tego miesiąca, a które były z lutego.
Dla tego pokaże wam mój stosik jeszcze nieprzeczytanych książek. Nawet nie wiem, za którą się zabrać jako pierwszą. 


Znaleźć możecie mnie tu:

Instagram: Czytaniewekrwi94
Lubimy czytać: CzytanieweKrwi
Snapchat: Crh+ czyli czytanie we krwi
Fanpage: Crh+ czyli czytanie we krwi

Chcę też wam przypomnieć o boskim Złodzieju Pioruna, którego możecie wygrać Przygarnij Percy'ego


Piosenka, którą ciągle nucę, aż do znudzenia :



Obserwatorzy

Lubisz to?