piątek, 25 marca 2016

Przygarnij mnie czyli konkurs !

Hej. 
Pilnując teraz ciasta, postanowiłam zorganizować dla was konkurs, takiego wielkanocnego zajączka, mam  dla was jeden egzemplarz Złodzieja Pioruna - Ricka Riordana. Książka zachwyciła i porwała  mnie nie dawno, po raz kolejny złamałam swoje słowo, że na razie więcej książek nie kupie, no ale cóż, kupiłam całą serię, bo jestem ogromnie ciekawa, co tym razem autor dla nas wymyślił w kolejnych tomach. 


"Wiecie co, wcale nie chciałem być herosem półkrwi. Nie prosiłem się o to, żeby być synem greckiego boga. Byłem zwyczajnym dzieckiem: chodzącym do szkoły, grającym w koszykówkę i jeżdżącym na rowerze. Nic szczególnego. Dopóki przez przypadek nie wyparowałem nauczycielki matmy. Wtedy się zaczęło. Teraz zajmuję się walką na miecze, pokonywaniem potworów, w czym pomagają mi przyjaciele, a poza tym staram się po prostu przeżyć. Przedstawiam wam opowieść o tym, jak Zeus, bóg niebios, uznał, że ukradłem mu piorun - a rozgniewany Zeus to naprawdę spory problem."

Co trzeba zrobić, by wygrać książkę? Nic wielkiego, wystarczy, że zaobserwujesz bloga, również możesz polubić fanpage Crh+ czyli czytanie we krwi oraz instargrama czytaniewekrwi94, zgłosić się na dole w komentarzu i wkleić na swojego bloga baner, a także napisz, który z bogów greckich byłby twoim rodzicem, a ja wylosuję osobę, która otrzyma książkę. 

Baner:



W komentarzu na dole zostawiamy:

  • Zgłaszam się! 
  • E-mail:
  • Obserwuję jako :
  • Polubiłam/em fanpage jako:
  • Udostępniłam/em baner ( zostaw link): 
  • Który z greckich bogów byłby twoim rodzicem i dlaczego (odp. krótko): 
  • Zostaw link do swojego bloga, bo chętnie go odwiedzę.  
Konkurs trwa od 25.03 od 08.04 !


Regulamin konkursu:
1. Organizatorem jestem ja, czytaniewekrwii.blogspot.com , nagrodą jest książka,  która jest na zdjęciu , książka jest z mojej osobistej biblioteczki. 
2.Przygarnij mnie będzie trwać od 25.03 do 08.04  do północy. Zgłaszać się należy w komentarzu.
3.Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi w ciągu paru dni od za kończenia konkursu. 
4. W konkursie mogą brać udział wyłącznie obserwatorzy bloga.
5. Informacje o konkursie trzeba przesłać dalej, udostępnijcie na fb lub innych portalach. 
6. Wysyłka książek jest możliwa wyłącznie na terenie Polski.



Obserwatorzy

Lubisz to?