wtorek, 29 marca 2016

Kilka słów o: Morze Potworów - Rick Riordana



Tytuł: Morze Potworów
Tytuł oryginalny: The Sea of  Monsters
Cykl/Seria: Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy (tom 2)
Wydawnictwo Galeria Książki
Liczba stron: 276
Moja ocena: 5/6

Na zająca dostałam razem z Magdą całą serię Percy'ego i muszę przyznać, że to był bardzo dobry pomysł tego szaraka. Drugi tom tak samo, jak pierwszy bardzo szybko połknęłam, zabawiłam się bardzo dobrze, ale jednak czułam, że pierwszy tom bardziej mi się podobał.

Kiedy wdaje się, że nowy rok szkolny jest dla Percy'ego całkiem udany, wystarczy jeden mecz zbijaka, aby wszystko zmienić. Chłopak jest zmuszony do szybkiego powrotu do Obozu Herosów, ale i tam nie jest bezpiecznie. Drzewo, które chroniło obóz, zostało otrute. Percy wraz z Annabeth oraz Tysonem, postanawiają opuścić obóz, aby zdobyć złote runo i ocalić Grovera.

Bardzo podoba mi się świat przedstawiony przez autora, podoba mi się humor w książce to, z jaką lekkością i przyjemnością płynie się wraz z historią. Bohaterowie, którym się kibicuję oraz tacy, których się nie znosi. Mity oraz bogowie, którzy są sprytnie wpleceni w o wszystko.

Zachęca was gorąco do zapoznania się ze światem Percy'ego. Zaprasza was także do konkurs gdzie możecie zdobyć pierwszy tom Percy'ego.

Obserwatorzy

Lubisz to?