wtorek, 5 kwietnia 2016

W kilku słowach o: Powrót do Daringham Hall - Kathryn Taylor + Wymiana książkowa.


Tytuł: Powrót do Daringham Hall 
Tytuł oryginalny: Daringham Hall. Das Erbe
Cykl/Seria: Daringham Hall  (tom 1)
Wydawnictwo Otwarte
Liczba stron: 295
Moja ocena: 3/6

Książkę otrzymałam jako prezent powitalny od Klubu Książki Kobiecym Okiem, za którą dziękuję. Książka dość długo do mnie nie przychodziła i myślałam, że raczej już nie dojdzie, aż w końcu dotarła.

Ben Sterling jest dobrze zarabiającym i do tego oczywiście niesamowicie przystojnym, młodym biznesmenem z problemami. Jest zamknięty w sobie i nie pozwala sobie na emocję. Dowiaduję się, że kiedyś jego matka, była żoną nie jakiego Ralpha, który jest głową szlacheckiego rodu. Postanawia się zemścić na ojcu, za porzucenie rodzinny. Kiedy w końcu dociera do Anglii, zostaje pobity i okradziony, ratuję go Kate.

W Powrót do Daringham Hall znajdziemy romans, trochę rodzinnych intryg oraz trochę tajemnic. Książa opowiada o rodzinie z wyższych sfer, w historii przewija się wiele postać, niektóre dość dużo wnoszą do tej książki, a inne, ma się wrażenie, że trafiły do niej tylko przypadkiem. W książce trudno jest powiedzieć, kto tak naprawdę jest głównym bohaterem. Czy Ben i Kate, a może jednak ktoś inny? Historia w książce, moim zadaniem za szybko gna, przez co niektóre decyzje bohaterów po prostu wydają się nieprzemyślane i głupie. Nie raz musiałam się zatrzymać, aby zrozumieć niektóre decyzje bohaterów. Przeszkadzały mi również fragmenty, gdzie akcja zostawała urwana przez autorkę i nagle przenosiła nas w inne miejsce, a także do innych bohaterów, którzy w tym momencie nie mieli nic z tym wspólnego.

Kiedy czytałam Powrót do Daringham Hall cały czas nasuwało mi się porównanie do Grey'a, ale muszę przyznać, że książka ta nie jest jednak taka najgorsza, po prostu czegoś mi brakowało, może dlatego, że książka jest dość krótka, a autorka nie dała się rozwinąć dobrze akcji i dała nam dużo informacji zbyt za krótkim czasie.

Jeśli chcielibyście zapoznać się z tą książką, to ja chętnie się wymienię za jakąś inną książkę. Napiszcie na fanpage Crh+ czyli czytanie we krwi lub na gmail patrycjagrz.94@gmail.com , jeśli jesteście nią zainteresowani.


Obserwatorzy

Lubisz to?