czwartek, 15 października 2015

Książkowa Sztuka Book Tag

Hej!
Po kolejnych problemach z internetem, w końcu go odzyskałam i mam nadzieje, że mnie już nie opuści ;P. Wracam do was z Książkową Sztuką Book Tag, do którego nominowała mnie Karolina z bloga Fangirls Polska, której dziękuję. 

1. Najładniejsza okładka pojedynczej książki.



Niedawno powiedziałabym, że podoba mi się okładka Wybranej, podoba mi się to, że jest zrobiona na styl starej książki, ale kiedy tylko zobaczyłam, Mistrza i Małgorzatę w tej kociej okładce normalnie zakochałam się w tych kocich oczach. 

2. Najbrzydsza okładka pojedynczej książki. 




Wiem, powtarzam się, ale tylko ta książka jak na razie przychodzi mi do głowy. 

3. Najładniejsze okładki serii. 




Bardzo podobają mi się okładki Rywalek czy Zwiadowców, ale jednak okładki z serii o Marze Dyer mają to coś w sobie, że nie mogę oderwać od nich wzroku. 

4. Najbrzydsze okładki serii.




Nie, nie dam tu moich kochanych Darów Anioła, może rzeczywiście książki nie mają za bardzo urzekających okładek, ale  dla mnie nie są jakieś złe, czego nie mogę powiedzieć o Pamiętnikach Wampirów. Raz, że niestety każda okładka jest z innej parafii, a dwa to też nie zachwycają. A szkoda, bo przy tych książkach z tego, co pamiętam to, że dobrze się bawiłam. Niestety po Fantomie już nie sięgnęłam po kolejne tomy. 

5. Okładka zapadająca w pamięć.




Pamiętam, jak kiedyś szukałam Światła pochylenie po okładce, bo nie mogłam sobie przypomnieć tytułu i razem z moją przyjaciółką szukałyśmy jej po okładce, aż w końcu znalazłam ją przez przypadek. 

6. Okładka nie pasująca do treści. 




Ostatnia wola Sonji  okładka tej książki trochę mnie zmyliła, myślałam, że będzie to książka o jakiś rozpuszczonych pannicach, a tu okazuje się, że to urocza historia o trójce przyjaciółek, które dostają szanse, by zmienić swoje dotychczasowe życie, bardzo chętnie przeczytałabym kolejny tom, by dowiedzieć się co stało się dalej. 

7. Strony białe czy żółte?

Raczej jak czytam w domu to mi obojętnie, ale kiedy wychodzę z Magdą na dwór, to staram się jednak brać takie książki, by nie miały białych kartek. 

8. Strony cienkie czy grube? 

Bez różnicy ważne by treść była super. ;P

9. Okładka miękka czy twarda?

Większość moich książek niestety ma okładki miękkie, wole jednak twarde okładki, bo się tak nie niszczą. 

10. Najlepsze wydawnictwo ? 

Hmm... 

Jeśli, podobał wam się ten tag, to zachęcam was do zrobienia go ! ;P



Obserwatorzy

Lubisz to?