poniedziałek, 7 marca 2016

W kilku słowach o: Upadli - Lauren Kate


Polski tytuł: Upadli 
Tytuł oryginalny: Fallen
Cykl/Seria: Upadli (tom 1)
Wydawnictwo Mag 
Liczba stron: 461
Moja ocena: 4,5/6

Z książką już kiedyś się spotkałam, ale postanowiłam ją sobie odświeżyć, za sprawą, że wymieniłam Cudowne tu i teraz na drugi tom tego cyklu. Z książki nic nie pamiętałam, nawet pomieszałam ją z jakąś inną, ale nawet nie wiem teraz, z którą. 

Luce trafia do specjalnej szkoły dla dzieci z problemami. Poznaję tam nowych specyficznych znajomych, ale największą uwagę zwraca na tajemniczego i wycofanego Daniela, który nie chce mieć z nią nic wspólnego. Lucy czuj, że ze skądś go zna i wiedziona swoim przeczuciem nie chce odpuścić. 

  
Ogólnie książka mi się podobała, bardzo szybko i przyjemnie spędziłam czas przy historii Daniela i Lucy. Niestety mój egzemplarz ma luki, gdzieniegdzie tusz po prostu znikną i niektóre rzeczy trzeba sobie dopowiedzieć. Jestem już po drugim tomie i porównując te dwa tomy to zdecydowanie wolę pierwszy tom, bo mamy rzeczywiście jakąś akcję i nie ma takich przestojów jak w drugim tomie. Czytając Upadłych, że chcę kontynuować tę serię, ale po drugim tomie  już nie jestem tego taka pewna, co prawda ciekawi mnie, co będzie dalej, a także kuszą mnie okładki, ale po tym, co się działo w Udręce i jakie relację tam się wyklarowały, najzwyczajniej w świcie mi się nie chce sięgać po kolejne tomy, może za jakiś czas znów sięgnę po kolejne tomy. 

Obserwatorzy

Lubisz to?