sobota, 23 stycznia 2016

Lucyuszowy Book Tag

Hej! 
Dzisiaj trochę luźniej i z małym poślizgiem, mam dla was Lucyuszowy Book Tag do którego zostałam nominowana przez nieuleczalny książkoholizm



1. " Jesteś za wysoki, Maciek. " czyli książka, która mimo iż jest znana i uwielbiana to Ciebie do siebie nie przekonała.

Dla mnie taką książką jest Love, Rosie. Na początku nawet dobrze się ją czytało, ale z czasem zaczęła mnie męczyć i cieszę się, że udało mi się ją skończyć. 


2. "Co z tego, że jestem niska? Przecież małe i tak jest wielkie!" czyli książka, która mimo małego rozgłosu bardzo ci się podobała. 

Całkowicie przypadkiem trafiłam na książki Tatiany Polakowej. Jedną z pierwszych książek tej autorki była Pogoń za duchami dzięki, której bardzo dobrze się bawiłam i sięgnęłam po kolejne książki tej autorki. Polecam wam bardzo gorąco, jeśli lubicie kryminały na wesoło. 

3. "Życie cioty boli" czyli książka, przy której nie da się powstrzymać (u)śmiechu 

O boże, tutaj to bym musiała całą listę napisać, ale ostatnimi książkami, przy których się śmiałam były Lato koloru wiśni oraz Zima koloru turkusu. Bardzo podobały mi się utarczki słowne pomiędzy bohaterami. 


 4. "To chyba dobrze..." czyli książka z nieusatysfakcjonującym zakończeniem 


Bardzo  podobała mi się Wszystkie jasne miejsca, ale końcówka wzbudziła we mnie taką złość. Tak po prostu nie można !


 5. " Masz coś do jedzenia ?" czyli książka, po której czułeś/ aś niedosyt.

W Ostatnim poświęceniu  czegoś mi brakowało, nawet ciężko mi opisać co to mogłoby być. 


6. "Czy tylko ja nie wiem o co w tym chodzi?" czyli książka, w której pogubiłam się przez niezliczonych bohaterów

Pogubiłam się w Koronie w mroku, ale tylko dlatego, że długo zwlekałam z jej przeczytaniem. Zaczynając ją, miałam problem z przypomnieniem sobie, co działo się we wcześniejszym tomie, żeby nie popełnić, tego samego błędu muszę jak najszybciej zaopatrzyć się w trzeci tom.  


7. "Obiecuję, że Cię uduszę, wypatroszę, podeptam i wyrzucę przez okno" czyli książka, po której  miałeś/aś ostatnio książkowego kaca

Książka, która mnie ostatnio pochłonęła i przez którą nie mogłam zacząć czytać kolejnej, jest Posłuchaj, a zrozumiesz



8. "Czekaj... Co?!" czyli książka, na której mocno się zawiodłaś 

Mogłabym zacząć trochę wymieniać, ale najbardziej zawiodłam się na dwóch środkowych tomach After, a szkoda, bo pierwszy i czwarty tom są naprawdę fajne. 



9. "Lajf is brutal end samtajms gif ju kopas w dupas" czyli książka, która skłoniła Cię do głębszych przemyśleń 

Są to trzy książki Wszystkie jasne miejsca, Posłuchaj, a zrozumiesz oraz Oddam ci słońce . Polecam je wam bardzo gorąco, każda z nich ma w sobie coś niesamowitego. 


10. "Czyli idziemy do biblioteki, tak?"  czyli osoby, które nominuję 








Obserwatorzy

Lubisz to?