wtorek, 26 stycznia 2016

Lato koloru wiśni - Carina Bartsch


Tytuł: Lato koloru wiśni
Autor: Carina Bartsch
Cykl/Seria: Lato koloru wiśni (tom 1)
Wydawnictwo Media Rodzina
Liczba stron 492
Moja ocena 5,5/6

Dzięki Tatianie z Books World  sięgnęłam po tę książkę. Kiedy miałam ją już w rękach i zobaczyłam porównanie do Love, Rosie muszę przyznać, że byłam lekko zaniepokojona. Na szczęście podczas czytania nie odczułam tego, ale za to bardzo przypominała mi inną książkę. 

Kiedy Emely dowiaduję się, że jej najlepsza przyjaciółka Alex, przeprowadza się do Berlina, z czego się cieszy, ponieważ będzie mieć ją blisko siebie. Niestety Alex ma plany, aby wprowadzić się do mieszkania swojego starszego brata Elyasa, z którym główna bohaterka nie ma najlepszych wspomnień. 

Książka jest przepełniona bardzo fajnym sarkastycznym humorem, który sama uwielbiam. Przy książce bawiłam się wybornie i ciężko było mi się od niej oderwać. Bardzo polubiłam większość bohaterów tej książki, ale największą sympatią obdarzyłam Emely i Elyasa, z powodu ich ciągłych potyczek słownych. Chyba największym plusem tej książki jest ten sarkastyczny humor.  Lato koloru wiśni  pokazuję także jak jedno nieporozumienie może zniszczyć bliską relację, ale także znów miałam wrażenie, że przeznaczenie jest bardzo ważne. Co prawda książka przypominała mi Tak blisko... autorstwa Tammary Webber i przez to wiedziałam co i jak może się potoczyć, ale nawet to nie przeszkodziło mi się świetnie bawić z bohaterami i ich historią. Jeśli macie w planie przeczytanie Lata koloru wiśni nie czytajcie wcześniej  Tak blisko...  O wiele bardziej mi się podobało Lato.

Niestety ja jestem już po drugim tomie i żałuję, że tak szybko zleciały mi te dwa tomy. Pewni jeszcze nie raz sięgnę po te dwa tomy. Bardzo gorąco was zachęcam do przeczytania tej książki. 

Obserwatorzy

Lubisz to?