środa, 7 czerwca 2017

Przygarnij mnie! czyli trzecie urodziny bloga !

Hej dzisiaj mamy trzecie urodziny bloga, choć w tym roku bardzo źle idzie mi pisanie postów oraz czytanie książek, to postanowiłam, że i tak zrobię dla was "Przygarnij mnie!". Są dni, kiedy myślę nad tym, aby nie zakończyć przygody z blogiem i po prostu przestać blogować, ale wtedy też zaczyna mi być szkoda tego czasu i pracy, którą w to włożyłam.

Baner:


Żeby wgrać książkę, trzeba być obserwatorem bloga, polubić także  fanpage Crh+ czyli czytanie we krwi oraz instargrama czytaniewekrwi94, zgłosić się na dole w komentarzu i wkleić na swojego bloga baner. I odpowiedzieć, krótko na pytanie: Dlaczego akurat wybierasz tę książkę?
Ja wybiorę dwie osoby, które dostaną książkę.

W komentarzu na dole zostawiamy:

  • Zgłaszam się! 
  • Wybieram książkę: 
  • Dlaczego tę książkę wybrałam/em:
  • E-mail:
  • Obserwuję jako :
  • Polubiłam/em fanpage jako:
  • Udostępniłam/em baner ( zostaw link): 
  • Zostaw link do swojego bloga, bo chętnie go odwiedzę. 
Konkurs trwa od 07.06 od 25.06 !


Regulamin konkursu:
1. Organizatorem jestem ja, czytaniewekrwii.blogspot.com , nagrodą są książki,  które są na zdjęciu , książki są nowe.
2.Przygarnij mnie będzie trwać od 07.06 do 25.06  do północy. Zgłaszać się należy w komentarzu.
3.Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi w ciągu kilku dni od za kończenia konkursu. 
4. W konkursie mogą brać udział wyłącznie obserwatorzy bloga.
5. Informacje o konkursie trzeba przesłać dalej, udostępnijcie na fb lub innych portalach. 
6. Wysyłka książek jest możliwa wyłącznie na terenie Polski.

Obserwatorzy

Lubisz to?