poniedziałek, 1 lutego 2016

Podsumowanie stycznia



Hej kochani dzisiaj podsumuję sobie styczeń, który był wyjątkowo leniwym miesiącem, nie licząc jego pierwszego tygodnia, ponieważ miałam ostatni egzamin, a potem składanie papierów do kolejnej szkoły. Gdy miałam już to wszystko za sobą, wciągnęłam się w dwa seriale. 

Od wspaniałego Sherlocka ciężko było mi się oderwać, sama nie wiem, jak to się stało, że został mi tylko jeden odcinek, przez serial także postanowiłam kupić książkę, którą stopniowo pochłaniam i jest to tylko jedna książka, która do mnie dotarła w tym miesiącu.
Na Shadowhunters nie mogła się doczekać, po pierwszym odcinku nie  byłam do niego jakoś przekonana, ale z dwoma kolejnymi odcinkami moja opinia się zmieniła i muszę przyznać, że mi się podoba. 

W ostatni piątek stycznia byłam na bardzo pozytywnym koncercie Mesajah, dzięki energii jaka była na koncercie, wróciłam do słuchania pozytywnych brzmień reggae, aż ciężko mi uwierzyć, że na jakiś czas odsunęłam tę muzykę na boczny tor. 


No dobrze przejdźmy teraz do tego, co lubimy najbardziej, czyli książki. W styczniu udało mi się przeczytać dziewięć wspaniałych książek. 

3.Sherlock Holmes. Studium w szkarłacie - Arthur Conan Doyle
4.Sherlock Holmes. Znak czterech - Arthur Conan Doyle
5. Niełomni - C.J. Daugherty
7.Zima koloru turkusu - Carina Bartsch
8.Przygody Sherlocka Holmesa - Arthur Conan Doyle 
9.Plaga samobójców - Suzanne Young 

Co dało mi w styczniu 2902 przeczytanych stron! 

Bardzo ciężko byłoby mi wybrać, która z tych książkę podobała mi się najbardziej, prawie każda z nich była fantastyczna. Cieszę się, że w końcu udało mi się skończyć serię Wybrani, bo każdy kolejny tom wydawał mi się, gorszy od poprzedniego. 

Znaleźć możecie mnie tu:

Instagram: Czytaniewekrwi94
Lubimy czytać: CzytanieweKrwi
Ask.fm: Czytaniewekrwii
Fanpage: Crh+ czyli czytanie we krwi





Obserwatorzy

Lubisz to?