piątek, 5 lutego 2016

Tag LBA #6

Hej, dzisiaj w planach mam do zrobienia Tag, do którego zostałam nominowana przez Justynę z bloga Loony-blog. Dziękuję za nominację. 


 1. Rzecz, którą chciałabyś, żeby była opatentowana, aby ułatwiała ci życie? 

Sama nie wiem, nic konkretnego w tym momencie mi nie przychodzi do głowy. 

2. Postać książkowa, która była przez ciebie znienawidzona, ale w pewnym momencie ją pokochałeś? 

Moim ulubionym czarnym bohaterem jest Jonathan Christopher Morgenstern. Choć na początku miałam co do niego mieszane uczucia, ale  potem moja sympatia wzrosła. Uwielbiam go ! 


3. Pogoda, która daje ci natchnienie do czytania, że przez parę godzin Ciebie nie widać. 

Nie ważne czy słońce świeci, czy pada deszcz, śnieg. Jeśli książka mnie zaciekawi, tak mnie nie ma. Jeśli mam się gdzieś wybrać, a zacznę przed wyjściem czytać jakąś książkę, muszę ustawiać sobie budzik. 

4. Danie, którego lubisz, pomimo tego, że większość nią gardzi. 

Lubie naleśniki na słono z dużą ilością szpinaku, także lubię brokuły z jajkami, ale nie wiem, czy ktoś szpinakiem, czy brokułem gardzi ;P. 

5. Marzenie, które wiesz, że nie może się spełnić, ale i tak w to wierzysz.

Marzy mi się własne górskie schronisko, gdzieś w Beskidach. Uwielbiam wszystkie te chwile w górach i nieważne ile człowiek razy tam zmókł, ile razy najadł się strachu. Za każdym razem czekam na cieplejsze dni, aby w końcu móc znów się wyrwać, chociaż na te dwa dni z blokowiska. 

6. Mieszkasz blisko gór, morza, a może znajdujesz się daleko od tego i tego? 

Do morza mam daleko, bo praktycznie cała Polskę, ale za to do Beskidów mam około godziny lub dwóch. Dzięki czemu możemy sobie pozwolić na comiesięczny wypad na szlak. 



7. Kiedy ostatnio miałaś kaca książkowego?

Dość nie dawno, bo po przeczytaniu Wszystkich jasnych miejsc, a potem doprawiłam się Oddam ci słońce. 

8. Smak, który kojarzy Ci się z dzieciństwem?

Są to niezaprzeczalnie uszka z czerwonym barszczem. Moja ukochana babcia, gdy byłam mała, zawsze sadzała mnie na blacie w kuchni i razem robiłyśmy je. I nie raz mnie nimi przekupywała, nawet raz w środku nocy wyciągnęła produkty i robiła je dla mnie na drugi dzień. 

9. Prezent, który chcesz dostać, ale nigdy go nie otrzymujesz?

W tym momencie nie ma takich prezentów, każdy z rodziny, znajomy wie, że najlepszym prezentem jest dla mnie książki. 

10. Ulubiona piosenka na ten czas? 

 W tym momencie w mojej głowie ciągle gra.  


11. Kolegujesz/ Przyjaźnisz się z kimś kto jest takim samym książkoholikiem jak ty?

Nie, niestety nie mam nikogo takiego, z kim mogłabym w dużej ilość rozmawiać o książkach. Oczywiście są moje "ofiary", którym wpycham książki, ale jakoś się nie skarżą ;P. 

Nikogo nie nominuję, ponieważ moja głowa nie może wymyślić, żadnych ciekawych pytań. ;P 


Obserwatorzy

Lubisz to?