wtorek, 14 czerwca 2016

Podsumowanie miesiąca: Maj + rozwiązanie konkursu ;)


Hej! Mam dla was dzisiaj trochę spóźnione podsumowanie maja. W maju trochę się działo, było kilka wyjazdów, przez które posty się nie pojawiały, niestety nie mogę powiedzieć, że teraz będą one na bieżąco, bo im cieplej się robi, to ja nie potrafię, usiedzieć w domu, ciągle gdzieś mnie nosi. Mogę tylko powiedzieć, że będę się starać, żeby recenzja lub coś innego, pojawiło się chociaż raz na tydzień.

W maju byłam na Targach Książki w Warszawie, wyjazd ten zaliczam do jednego z najbardziej udanych jak do tej pory. Poznałam wspaniałą Anitę oraz Ulę, a także Remigiusza Mroza, który podpisał mi Rewizje. Cieszę się, także mogłam poznać Ninę, z którą miałam okazję spędzić prawie cały dzień, pozdrawiam ja serdecznie i jej cudowną mamę.

Udało mi się w maju przeczytać dziesięć  książek oraz jedną mangę, a są to:


1. Opposition - Jennifer L. Armentrout
5. Kuracja samobójców - Suzanne Young 
7. Ścieżki młodości -  Io Sakisaka 
8. Troje - Sarah Lotz
9. Miasto upadłych aniołów - Cassandra Clare
10. Mechaniczny książę - Cassandra Clare
11. Miasto zaginionych dusz - Cassandra Clare




Udało mi się przeczytać 4417 stron.

W maju dotarło do mnie kilka książek oraz jedna gra planszowa, ale niestety teraz nie jestem w stanie powiedzieć dokładnie jakie to były książki. Poleca wam bardzo Hollywood grę planszową, w której chodzi o to, żeby z kart, które dostaliśmy stworzyć od jednego do trzech filmów, kto więcej zdobędzie, punktów to wygrywa.



Znaleźć możecie mnie tu:

Instagram: Czytaniewekrwi94
Lubimy czytać: CzytanieweKrwi
Snapchat: Crh+ czyli czytanie we krwi

Fanpage: Crh+ czyli czytanie we krwi


Bardzo dziękuję każdemu z was za tak liczny udział, naprawdę ciężko było mi wybrać, tylko dwie osoby. Gdybym mogła tylko obdarować każdego z was książką, byłoby o wiele łatwiej. 
Wyniki urodzinowego konkursu :








Obserwatorzy

Lubisz to?