poniedziałek, 8 grudnia 2014

Książki Joanny Chmielewskiej cz.1


Mam dla was dzisiaj dwie książki Joanny Chmielewskiej, takich postów jak ten (poświęcone własnie jej twórczości) będzie na pewno więcej. 



Autor: Joanna Chmielewska 
Tytuł książki: Lesio 
Liczba stron: 314
Wydawnictwo Olesiejuk
Moja ocena: 4,5/6

Nie wiem czemu, ale  bardzo negatywnie byłam nastawiona do polskich autorów, dzięki Ewie Nowak trochę się do nich przekonałam, a dzięki Joannie Chmielewskiej zakochałam się w jej książkach i z mieniłam zdanie na dobre. Dzięki Lesiowi  na pewno sięgnę po kolejne książki.  Co do samej książki, to niesamowicie spędziłam z nią czas, nigdy tyle się nie uśmiałam, na jednej książce  co na tej. 
Bardzo polubiłam postać Lesia i kilku jego kolegów z pracowni. 
Zachęcam do poznania tej szalonej historii. 
Uwaga! 
Czytanie tej książki może powodować ból brzucha i policzków od ciągłego śmiania się. Czytasz na własną odpowiedzialność. ;)


Autor: Joanna Chmielewska 
Tytuł książki: Wszyscy jesteśmy podejrzani 
Liczba stron: 250
Wydawnictwo Olesiejuk
Moja ocena: 4,5/6


Główną bohaterką książki jest, architektka Joanna od zawsze chciała, napisać swoją książkę, lecz zawsze coś nie wychodziło. Kiedy opowiada w pracy o morderstwie, które wymyśliłaby napisać kolejną książkę, po pewnym czasie zbrodnia  się sprawdza. Pomaga w trudnym i zwariowanym śledztwie za mordercą.  Po raz kolejny pani Joanna Chmielewska zachwyciła mnie swoją kolejną książką. 

kolejne książki Joanny Chmielewskiej :
*Krokodyl z kraju Karoliny
*Całe zdanie nieboszczyka 

  

   



Obserwatorzy

Lubisz to?