wtorek, 2 grudnia 2014

Ciemniejsza strona Greya - E.L.James


Autor: E.L. James
Tytuł książki: Ciemniejsza strona Greya
Liczba stron: 624
Wydawnictwo Sonia Draga
Moja ocena: 4/6

Drugi tom trylogii o Christianie i Anastasi, który trochę mnie jednak zaskoczył i bardziej podobał się niż ten poprzedni. 
Książka ta w końcu robi się ciekawsza, mamy w niej akcje, co chwile coś się dzieje pomiędzy ich spotkaniami w sypialni. Poznajemy niektóre sekrety Greya. Przez to, że w książce pojawiło się coś więcej, niż ich sceny zbliżeń, dzięki temu książkę bardzo szybko się czyta. Nie wiadomo kiedy kończy się rozdział, a kiedy się zaczyna. I dzięki bogu autorka chyba tylko raz użyła wypowiedzi: "Święty Barnabo", która doprowadzała mnie do szału. Nie, kiedy to miałam ochotę wyrzucić książkę przez balkon. 
Ana i Grey rozchodzą się, każde z nich strasznie to przeżywa. Kiedy Christian po kilku dniach zjawia się u dziewczyny z nowym układem, Ana nie potrafi mu odmówić. Obydwoje próbują uczyć siebie nawzajem. On walczy ze swoimi demonami, a ona oswaja się do tego nowego życia z Greyem. Kiedy ktoś mnie zapytał, która z książek jest najfajniejsza, bez zastanowienia powiedziałabym, że właśnie ten drugi tom. Przede mną jeszcze trzeci, ale nie wiem, czy podołam go przeczytać, bo z tego, co słyszałam, kolejny tom jest, (podobno) taki sam jak pierwszy. 

  


Obserwatorzy

Lubisz to?