wtorek, 11 listopada 2014

Zostań, jeśli kochasz - Gayle Forman


Autor: Gayle Forman
Tytuł książki: Zostań, jeśli kochasz
Liczba stron: 243
Wydawnictwo Nasza Księgarnia
Moja ocena: 4/6

Tę książkę przeczytałam dzięki Anicie z kanału Book Reviews by Anita. Uwielbiam jej recenzje i to jak je robi, a także jej niesamowitą pozytywną energie. 

Teraz o książce. Zostań, jeśli kochasz jest na pewno dobrą książką, przy której miło się spędza kilka godzin i po przeczytaniu odłoży się ją na półkę, by za jakiś czas do niej wrócić. Mnie osobiście nie poruszyła tak jak Gwiazd naszych wina, ale książka jest napisana prostym i zarazem bardzo ładnym językiem, przedstawiającym pasje Mii do muzyki. 
Po wypadku Mia traci najbliższą rodzinę. Dziewczyna nie jest do końca ani martwa, ani żywa, jej dusza pozostaje w szpitalu przy swoim ciele. Pokazuje nam co dzieje się na oddziale i wokół niego, także dzieli się z nami swoimi wspomnieniami. Mia musi pojąć trudną decyzje czy odejść, czy pozostać. Najbardziej polubiłam rodziców dziewczyny. Zachęcam was wszystkich do zapoznania się z tą książką. 

Przepraszam was za to, że tak długo nic nie dodawałam, ale to z powodów takich jak czytania lektur i całej serii Darów Anioła. Którą uwielbiam. Postanowiłam, że raczej jej nie będę wrzucać. Bo co drugie słowo to by było, uwielbiam lub kocham. 

"Czasem człowiek dokonuje w życiu wyboru, a czasem to wybór stwarza człowieka"   

~Zostań, jeśli kochasz - Gayle Forman



Obserwatorzy

Lubisz to?