wtorek, 17 maja 2016

w kilku słowach o: Życie i śmierć - Stephenie Meyer


Tytuł: Życie i śmierć  

Autor: Stephenie Meyer
Seria/Cykl: Zmierzch (tom 5) 
Wydawnictwo Dolnośląskie
Liczba storn: 418
Moja ocena: 2/6

Gdy się dowiedziałam, że wychodzi ta książka, to wiedziałam, że nie przejdę obok niej obojętnie. Bo uwielbiałam Zmierzch, choć nie dawno znów próbowałam go czytać, to tym razem przez niego nie przebrnęłam, ale mam do niego wielki sentyment i to pewnie przez to zabrałam się za Życie i śmierć.

Beau Swan przeprowadza się do swojego ojca, kiedy zaczyna tam naukę, spotyka tajemniczą Edythe Cullen. Dziewczyna i jej rodzina wydaje się inna. Chłopaka czuję, że coś go do niej przyciąga, im bliżej są ze sobą, tym większe niebezpieczeństwo mu zagraża.

Nie wiem, czego dokładnie oczekiwałam, ale na pewno nie tego. Książka jest po prostu powieleniem, praktycznie wszystkiego, co było w pierwszym tomie, jedynie co się różni to sama końcówka i zmiana rolami. Równie dobrze, można przeczytać pierwszy tom i pamiętać tylko o zmianie miejscami. Strasznie się wynudziłam na tej książce, niekiedy miałam wrażenie, że czytam kiepską parodię. Wkurzające było czytanie tych samych sytuacji i dialogów. Nie potrafię i nie chce znaleźć nic pozytywnego w tej książce.

Pozdrawiam i życzę wam zaczytanego dnia 
Patrycja.


Obserwatorzy

Lubisz to?