piątek, 17 czerwca 2016

w kilku słowach o: Zanim się pojawiłeś - Jojo Moyes


Tytuł: Zanim się pojawiłeś 
Autor: Jojo Moyes
Cykl/Seria: Zanim się pojawiłeś (tom 1)
Wydawnictwo Świat Książki 
Liczba stron: 382
Moja ocena: 6/6


Bardzo ciężko było zdobyć tę książkę, ale na szczęście udało mi się ją zdobyć w dwóch egzemplarzach. Jeden dla siebie i drugi dla was. Mój egzemplarz już zdążył ode mnie powędrować do mojej przyjaciółki i czekam, aż znów zacznie wyzywać na mnie, że doprowadzam ją książkami do płaczu.

Choć dobrze wiedziałam, jak książka się skończy, to miałam nadzieję, że może jednak się mylę. Na niewielu książkach płakałam, a to jest kolejna książka, którą mogę dodać do listy książek, które mnie poruszyły. Książka bardzo mnie poruszyła, zagwarantowała mi burzę uczuć, łez oraz także śmiechu. Sprawiała, że zastanawiałam się, co by było, gdyby...? Niestety do tej pory nie potrafię sobie odpowiedzieć na te kilka pytań, które w trakcie czytania się pojawiły.

Lou Clark jest jedyną w swoimi rodzaju osobą. Żyję z dnia na dzień. Pracuję w pobliskiej kawiarni oraz ma chłopaka, z którym ją nic nie łączy oraz nie chce niczego zmieniać w swoim życiu. Niestety los szykuje dla niej całkiem inny scenariusz. Lou straci swoją pracę, żadna z nowych prac jej nie pasuję, ale wie, że nie może sobie pozwolić na wybrzydzanie. Zostaję opiekunką, bogatego młodego mężczyzny. Willa los nie potraktował łaskawie, przeżył tragiczny wypadek, na skutek tego musi się poruszać na wózku.

Bohaterowie książki wpływają na siebie, bo dzięki Willowi Lou zmienia się w osobę, która chce coś zmienić, która wie, o co warto walczyć, a dzięki Lou Will, choć na pewien czas może żyć, a nie tylko przeżywać.

Niestety nie miałam jeszcze możliwości zobaczyć filmu, ale mam go w planach. I liczę na to, że się nie zawiodę. Jeśli nie mieliście jeszcze okazji czytać lub się zastanawiacie czy w ogóle warto, to jak najbardziej was zachęcam do zapoznania się z historią Lou i Willa.

Obserwatorzy

Lubisz to?