wtorek, 7 października 2014

"Łaska utracona" (drugi tom "Dziedzictwo mroku")


Autor: Bree Despain 
Tytuł książki: Łaska utracona
Liczba stron: 479
Wydawnictwo Galeria Książki
Moja ocena: 4,5/6

Gdy tylko zobaczyłam drugi tom Dziedzictwo mroku, nie zastanawiałam się czy ją brać czy nie, od razu wrzuciłam ją do koszyka z trzecim tomem, który czeka w kolejce do recenzji, kiedy tylko już byłam w domu, musiałam ją zacząć czytać. I niestety nie była tak dobra jak pierwszy tom.  
W tej części książki Grace musi zmierzyć się z tym, że to ona została zarażona klątwą wilkołactwa i że jej brat uciekł z domu. 
Po wielu miesiącach dostaje niepokojącą wiadomość od Juda'a, żeby uważała komu ufa.
Dziewczyna postanawia trenować by kontrolować swoją moc i nie dać się kontrolować wilkowi który przemawia w jej głowie, aby znaleźć swojego brata i z powrotem go sprowadzić do domu. Kiedy Daniel przestaje jej pomagać, Grace poznaje Talbota, który obiecuję pomóc jej w treningu i nieodnalezieniu Jude'a. Dziewczyna rośnie w siłę, a raczej je bestia, w niej, a związek z Danielem zaczyna się psuć, każdy z nich coś przed sobą ukrywa...
Jak w pierwszym tomie lubiłam postacie Grace i Daniela, tak tu trochę mnie drażnili, ale nie na tyle by mnie zniechęcić do czytania kolejnego tomu. Ciekawi mnie co dalej stanie się z Danielem. I jak się potoczą dalsze wątki Talbota i Jude'a i czy Grace pokona swojego wewnętrznego wilka, czy raczej to on ją pokona.     

"Jeśli wpuścisz do serca złość, ona zniszczy twoją zdolność do kochania" 

~Łaska utracona - Bree Despain


Kolejne książki które dla was mam to :


"Lesio" - Joanna Chmielewska 
"Złodziejka książek" - Markus Zusak 
Dwa tomy trylogii "Blask" 




Obserwatorzy

Lubisz to?