wtorek, 7 czerwca 2016

Przygarnij mnie czyli drugie urodziny bloga !

Dzisiaj mija już drugi rok od pierwszego posta, który powstał na tym blogu. Dlatego mam dla was konkurs, w którym będziecie mogli wygrać dwie książki.




Bardzo wam dziękuję, że jesteście tu ze mną, za wasze komentarze. Szczerze powiedziawszy, nie myślałam, że prowadzenie tego bloga będzie tyle dla mnie znaczyć, znając siebie, byłam pewna, że po  kilku miesiącach go porzucę i już do niego nie wrócę. Jednak jak się okazuję, że ciężko było mi z niego zrezygnować. 

Żeby wgrać książkę, trzeba być obserwatorem bloga, możesz także polubić  fanpage Crh+ czyli czytanie we krwi oraz instargrama czytaniewekrwi94zgłosić się na dole w komentarzu i wkleić na swojego bloga baner. I odpowiedzieć, krótko na pytanie : Dlaczego akurat wybierasz tę książkę? 
Ja wybiorę dwie osoby, które dostaną książkę.


Baner: 



W komentarzu na dole zostawiamy:

  • Zgłaszam się! 
  • Wybieram książkę: 
  • Dlaczego tę książkę wybrałam/em:
  • E-mail:
  • Obserwuję jako :
  • Polubiłam/em fanpage jako:
  • Udostępniłam/em baner ( zostaw link): 
  • Zostaw link do swojego bloga, bo chętnie go odwiedzę. 
Konkurs trwa od 07.06 od 13.06 !


Regulamin konkursu:
1. Organizatorem jestem ja, czytaniewekrwii.blogspot.com , nagrodą są książki,  które są na zdjęciu , książki są nowe.
2.Przygarnij mnie będzie trwać od 07.06 do 13.06  do północy. Zgłaszać się należy w komentarzu.
3.Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi w ciągu paru dni od za kończenia konkursu. 
4. W konkursie mogą brać udział wyłącznie obserwatorzy bloga.
5. Informacje o konkursie trzeba przesłać dalej, udostępnijcie na fb lub innych portalach. 
6. Wysyłka książek jest możliwa wyłącznie na terenie Polski.

Obserwatorzy

Lubisz to?