wtorek, 3 maja 2016

Podsumowanie kwietnia


Hej!
Dzisiaj będzie podsumowanie miesiąca. Jaki był kwiecień? Dość niesamowicie dziwny, co wcale nie jest niczym złym. Dalej borykam się ze sprawą szkoły, ale nie chce mi się nawet już o tym pisać. Co sprawiło, że kwiecień był taki, a nie inny? A to, że udało mi się być na spotkaniu autorskim Katarzyny Bereniki Miszczuk, dowiedziałam się paru ciekawych rzeczy co do Szeptuchy i jej kontynuacji, nawiązałam współprace z autorem Mizantropi  Pawłem Hajduczenia, który sam napisał do mnie z tą propozycją. Byłam naprawdę zaskoczona. 



W kwietniu udało mi się przeczytać osiem książek, a są to: 

5. Origin - Jennifer L. Armentrout 
7. Dzienniki Sherlocka Holmesa - Arthur Conan Doyle
8. Bitwa w labiryncie - Rick Riordan 



Udało mi się przeczytać 2380 stron.

Niestety do mojej biblioteczki trafiła tylko jedna książka, ale za to nie byle jaka. Udało mi się zdobyć Serce z kryształu dzięki wymianie książkowej, polecam wam ją gorąco. Postanowiłam także, że dopóki nie przeczytam książek, które zalegają mi na półce, nie kupię nowych, ale ciężko mi się tego trzymać, bo tyle wspaniałych książek mnie kusi i zbliżają się targi, z których na pewno nie wyjdę z pustymi rękami. Mam nadzieję, że do tego czasu mój stos nieprzeczytanych książek się choć trochę skurczy. 


Znaleźć możecie mnie tu:

Instagram: Czytaniewekrwi94
Lubimy czytać: CzytanieweKrwi
Snapchat: Crh+ czyli czytanie we krwi
Fanpage: Crh+ czyli czytanie we krwi

Wybieracie się na targi książki w Warszawie? Jak tak to w jakich dniach? 

Piosenka, którą ciągle nucę, aż do znudzenia :


Życzę wam zaczytanego dnia ;)

Obserwatorzy

Lubisz to?