piątek, 8 stycznia 2016

Podsumowanie grudnia + posumowanie 2015

Hej kochani! 



Grudzień jak się okazało, był jednym z najbardziej zaczytanych miesiącem, udało mi się przeczytać dziewięć książek były to: 

5.List w butelce - Nicholas Sparks 
7. Mechaniczny anioł - Cassandra Clare
8. Opowieść o dwóch miastach - Charles Dickens
9. Czy wspomniałam, że Cię kocham? - Estelle Maskame 

Co dało w grudniu 3949 przeczytanych stron.

W grudniu dużo książek do mnie dotarło, bo miała urodziny, a to był mikołaj, gwiazdka oraz konkursy, które udało mi się wygrać. 
Przybyło do mnie siedemnaście książek plus dostałam swój pierwszy czytnik, a w nim pełno klasyków, dzięki temu miałam możliwość w końcu przeczytać opowieść o dwóch miastach. 



Jeśli chodzi o podsumowanie 2015 roku. Był pełen wrażeńPierwszy raz w minionym roku byłam na Targach Książki w Warszawie, wspominam to bardzo dobrze i mam nadzieję, że będę mieć okazję pojawić się tam i w tym roku. Dostałam pierwszy czytnik, w którym zakochałam się od pierwszej przeczytanej książkowej strony. Po raz pierwszy miałam możliwość bycia na koncercie Zakopower, na który od początku nie chciałam iść, ale kiedy tylko zabrzmiały skrzypce i wokal artysty, byłam urzeczona i bardzo dziękuję, że moja mama postawiła na swoim. Po raz pierwszy miałam okazję brać udział w maratonie czytelniczym, który bardzo chętnie bym powtórzyła. Udało mi się także zrobić kilka konkursów dla was.

W 2015 roku udało mi się znaleźć kilku bardzo fajnych youtuberów, których uwielbiam oglądać, a jednym z nich jest  Remigiusz Maciaszek, dzięki, któremu zaczęłam swoją przygodę z twórczością Andrzeja Sapkowskiego. Choć sama nie gram w gry, to bardzo lubię słuchać tego, co opowiada przy swoich filmach. 

Byłam także na Targach w Katowicach i było okej. Udało mi się niestety tylko raz w tamtym roku ma szlaku, czego bardzo żałuję, teraz zostaje mi czekać do końca zimy i nadrobić to. Poznałam wspaniałą Dagmarę, która co czwartek daje nam przyjemny wycisk na zumbie, która organizuję wspaniałe zumbowe maratony. 

A teraz może trochę liczb. W ciągu 2015 roku udało mi się przeczytać 96 książek, co dało mi 39,619 stron, na mojej półce pojawiło się około 57 nowych książek. Co prawda nie udało mi się przeczytać tyle książek ile sobie założyłam, no ale cóż będę próbować w tym roku. 



Obserwatorzy

Lubisz to?