wtorek, 8 września 2015

Podsumowanie sierpnia



Hej wam wszystkim, mam dla was trochę spóźnione podsumowanie sierpnia. Sierpień minął mi za szybko, pewnie przez ten wyjazd do Żywca i przez przygotowywanie siebie i Magdy do szkoły. Udało mi się w nim pobić swój rekord w czytaniu, czego w ogóle się nie spodziewałam. 

Dziesięć przeczytanych książek w sierpniu :

2. Najstarszy - Christopher Paolini
3. Brisingr - Christopher Paolini
4. Dziedzictwo tom 1 - Christopher Paolini
5. Mały książę - Antonie De Saint-Exupery
8. Siedem 7 grzechów głównych. Zazdrość - Robin Wasserman
10. Błękitnokrwiści - Melissa de la Cruze

Co daje nam w tym miesiącu 3881 stron !
Książki, które powiększyły moją małą biblioteczkę:


Znaleźć możecie mnie tu :

Instagram: I_NEED_YOU94
Lubimy czytać: WachamKsiazki
Snapchat: czytaniewekrwi94
Ask.fm: Czytaniewekrwii
Fanpage: Crh+ czyli czytanie we krwi

Piosenka, która wgryzła się w moją głowę to :


Czy mielibyście ochotę może na kolejne Przygarnij mnie ?


Obserwatorzy

Lubisz to?