wtorek, 15 września 2015

Tag LBA #5


Hej hej! Mam dla was dzisiaj, mój piąty tag LBA, do którego nominowała mnie House of Readers, której bardzo dziękuję. Więc zaczynajmy ;P!



1. Najbrzydsza okładka, z jaką się spotkałaś?


Najbrzydszą okładką, z jaką się spotkałam była Ty, ja i fejs  - J. Acher, C. Mackler. 
O samej książce nie mogę nić konkretnego powiedzieć, bo bardzo dawno ją czytałam, ale pamiętam, że ogólnie mi się podobała. 








2. Najbardziej brutalny, nieprzyjazny świat z książki?

Najbardziej brutalny świat? Hmmm...? Co tu wybrać ? Myślę, że mój wybór nikogo nie zaskoczy, bo wybrałam Igrzyska śmierci, które uwielbiam. 






3. Gdybyś mogła zadać jedno pytanie jakiejś autorce/autorowi, komu byś je zadała i jakie by było to pytanie?

Naprawdę nie wiem, o co mogłabym zapytać swoją ulubioną autorkę. Na pewno byłaby to Cassandra Clare, ale jak na razie nie wiem, o co mogłabym ją zapytać. 

4. Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?

Moją ulubioną porą jest lato, bo dzięki temu, że jest ciepło mogę, chodzić po górach. Ktoś może powiedzieć, że każda inna pora roku jest dobra do chodzenia po szlaku, ale ja  nie czuję się na siłach, by popas brnąć w śniegu na szczyt, czy w przemoczonym ubraniu. 

5. Załóżmy, że istnieje reinkarnacja. W jakim państwie chciałabyś się ponownie narodzić i dlaczego?

Chciałabym ponownie urodzić się w Anglii, ponieważ może w końcu nie miałabym problemu z językiem xD

6. Gdybyś mogła wybrać jedną postać z książki na swojego przyjaciela, kto to by był?

Mój przyjaciel musiałby czytać, czyli byłaby to Tessa z Diabelskich Maszyn, lub ktoś podobny,  kto lubi sporo czasu spędzać w księgarniach i bibliotekach. 

7. Negatywny bohater, którego darzysz sympatią.


Sympatią obdarzyłam Sebastian Morgensterna. 

8. Jaką książkę chciałabyś przeczytać z tych, które nie zostały wydane w Polsce?

Jest dużo książek, które nie wyszły u nas, np. czwarty tom Kronik Obdarzonych, każde opowiadanie do DA.

9. Czy zdarzyło Ci się przeczytać książkę jednotomową, po której lekturze czułaś niedosyt i chciałabyś, aby była kontynuacja?

Niedosyt miałam po Gwiazd naszych winna, ale nie mogę sobie wyobrazić, kolejnego  tomu już bez jednego z bohaterów, więc chyba nie chciałabym kolejnego tomu. 

10. Co uważasz za swoją największą wadę?

Moją piętą achillesową jest to, że nie umiem utrzymać się swojego zdania, za dużo chcę i za dużo pomysłów mam w głowie. 

11. Czy zdarzyło Ci się, że ktoś zaspoilerował książkę, którą bardzo chciałaś przeczytać? Jaka była Twoja reakcja?

Oczywiście, że mi się to niestety zdarza, a najlepsze jest to, że niekiedy sama sobie to robię, przez mój głupi nawyk. Przed zaczęciem książki muszę przeczytać ostatnie zdanie z tyłu, nie wiem, czemu tak robię, ale tak niestety jest. 

Pytania :
1. Pokaż mi swoja biblioteczkę ;P
2. Ile w niej książek? 
3. Jakie miejsce chciałabyś odwiedzić i dlaczego?
4. Czy kiedyś chodziłaś po górskich szlakach? Jak tak,  jakich to i czy ci się podobało?
5. Co teraz czytasz?
6. Jaki jest twój ulubiony gatunek literacki, a jakiego nie lubisz?
7. Twój fikcyjny mąż, kto to ? ;D
8. Książka, w której chciałabyś żyć? Dlaczego
9. Jaką z twoich ulubionych książek (jedną) chciałabyś mi polecić oraz dlaczego właśnie ją ?
10. Co lubisz robić poza czytaniem?
11. Twój ulubiony cytat.  

Nominuję :

Obserwatorzy

Lubisz to?