niedziela, 3 sierpnia 2014

Drugie życie Bree Tanner


Autor: Stephenie Meyer 
Tytuł książki: Drugie życie Bree Tanner
Liczba stron: 201
Wydawnictwo Dolnośląskie
Moja ocena: 2,5/6

No cóż książka niczym mnie konkretnym nie powaliła. Po prostu przeczytana i odłożona na półkę, nic więcej. Sama bohaterkę znamy z "Zaćmienia". Jeśli się czytało sagę "Zmierzch" to wiadomo jak się skończy. Niczym nas nie zaskoczy. Książka nie jest jakaś gruba, ale teraz zastanawiam się czy to nie był stracony czas na  czytanie jej. 
Ale może poszukajmy jakiś plusów w tej książce. Z jednych z nich może być taki że dość szybko się ją czyta, kolejny może być taki że możemy zobaczyć te same wydarzenia oczami Bree a nie Belli. Książka na pewno jest dla fanów "Zmierzchu" choć sama miałam bzika na punkcie tej sagi to ta książka jakoś mnie nie powaliła. Przez bardzo długi okres zastanawiałam się nad kupnem tej książki i cieszę się że jej nie kupiłam tylko trafiłam na nią przypadkiem w bibliotece. Bardzo długo zastanawiałam się nad oceną jaką jej dać, bardzo ciężko dawać mi słabe oceny, bo próbuje doszukać się w każdej z tych słabszych (dla mnie) książek jakiś plusów które jednak jakoś by mogły wpłynąć na moją ocenę. A w szczególności ciężko daję mi się słabą ocenę autorce której sagę tak bardzo wcześniej pokochałam. Chociaż "Intruz" też jakoś szczególnie mnie nie powalił.     





Obserwatorzy

Lubisz to?