wtorek, 1 grudnia 2015

Podsumowanie miesiąca: Listopad


Hej kochani, listopad już za nami i dzięki bogu, bo wydaje mi się, że był jednym z gorszych miesięcy. Egzaminy, które niestety, będą się jeszcze za mną ciągnąc, aż do początku stycznia, no ale mniejsza z tym, prace zaliczeniowe i niemoc w czytaniu. Pamiętnik Nicholasa Sparksa tak jakoś mnie dziwnie nastroił, że po skończeniu go nie miałam ochoty czytać żadnej innej książki. 
Dziękuję także dziewczyną, które chciały przygarnąć książki Sparksa. Książki do was zostały już posłane, mam nadzieję, że dojdą szybko i bez żadnych problemów. 

Obawiam się, że grudzień też nie będzie jakiś najlepszy, pomijając już te wspomniane egzaminy, ale okazuje się, że będzie się działo, a to święta poza domem, a to przyjazd rodziny na urodziny, z czym będzie się wiązała jedna sprawa, ale powiem wam o tym innym razem. 

W tym miesiącu udało mi się przeczytać siedem książek, a to i one: 

3. Facecje - Patryk Bryliński, Maciej Kaczyński 
4. Zagrożeni - C.J. Daugherty
5. Wróżbiarze - Libba Bray 
6. Zbuntowani - C.J. Daugherty

Co daje w tym miesiącu 2820 przeczytanych stron. 

Najlepszą książką w tym miesiącu jest Pamiętnik oraz Po drugiej stronie kartki, przy których bardzo dobrze się bawiłam i chętnie powtórzyłabym to, ale jeszcze kilka książek na mnie czeka. 

Książki, które powiększyły moją biblioteczkę: 


Znaleźć możecie mnie tu:

Instagram: Czytaniewekrwi94
Lubimy czytać: WachamKsiazki
Ask.fm: Czytaniewekrwii
Fanpage: Crh+ czyli czytanie we krwi

A dla was jaki był listopad? Macie duże plany na kolejny miesiąc? 



Obserwatorzy

Lubisz to?