środa, 8 lipca 2015

Chocolate Book Tag

Hej!
Mam dla was smakowity czekoladowy tag. 
Zadanie jest dość proste, muszę dopasować różne książki do różnych rodzai słodyczy. 


Gorzka czekolada - książka w mrocznym klimacie (przemoc domowa, gwałt, samotność, prześladowania, śmierć itp.)

Wybrałam do tej kategorii, Hopeless - Colleen Hoover. Ta książka tyle emocji we mnie obudziła i tych dobrych i tych złych. To, co się stało Sky jest straszne, a staje się jeszcze gorsza, kiedy okazuje się, że zrobiła to osoba, która powinna ją kochać bezgranicznie i bronić ją przed takimi osobami jak ona. 





Biała czekolada - ulubiona lekka/śmieszna książka 

Tutaj mam problem, bo nie wiem, czy wybrać jakąś książkę Joanny Chmielewskiej, czy może Tatiany Polakowiej. Powiem tak, jeśli miałabym, wybierać z książek pani Joanny Chmielewskiej to byłaby, to Wszyscy jesteśmy podejrzani, a jeśli chodzi o panią Tatianę Polakową to byłaby Pogoń za duchami. 
Mleczna czekolada - książka, o której tyle się mówi, że musisz ją przeczytać.

Mnie osobiście prześladuję cały czas Wiedźmin, gdzie nie spojrzę, to go  widzę, chciałam jakaś inną podać książkę, ale nic mi nie przychodzi do głowy. 
Czekolada z nadzieniem toffi - książka, która roztopiła cię od środka.

Myślę, że taką książką na pewno jest cudowna Maybe Someday - Colleen Hoover. Uwielbiam tę książkę. To jak autorka gra, na uczuciach czytelnika jest cudownie/okrutne. Chcę więcej książek tej autorki. 
Kit-kat bez wafelka - książka, która cię zaskoczyła.

Hmmm... wiem, zaskoczył mnie ostatni tom Greya. Do Nowe oblicze Greya - E.L. James podchodziłam jak kot do wody. Za nim zabrałam się za czytanie ostatniego tomu, przeleżał kilka miesięcy zapomniany na półce, a potem kiedy w końcu postanowiłam zmierzyć się z tą książką, okazała się lepsza niż dwa pierwsze tomy.





Snickers - książka, na której punkcie masz świra 
plus Gorąca czekolada z bitą śmietaną i piankami - książka, po którą sięgasz, by się zrelaksować.

Tutaj chyba nikogo nie zaskoczę, kiedy napisze, jeśli napiszę, że książki Cassandry Clare. Uwielbiam Dary anioła, Diabelskie maszyny i Kroniki Bane'a. Możecie powiedzieć, że jestem szalona, ale w te wakacje mam zamiar po raz kolejny przeczytać całe dwie serie. Nie mogę się doczekać, kolejnej książki tak jak i serialu. 

Pudełko czekoladek - seria, która twoim zdaniem ma wszystkiego po trochu i każdy znajdzie w niej coś dla siebie.

Myślę, że każdy coś znajdzie dla siebie w książkach George R.R. Martina. W jego świecie nie da się nudzić 

 

Obserwatorzy

Lubisz to?