piątek, 3 lipca 2015

Maybe Someday - Colleen Hoover


Autor: Colleen Hoover
Tytuł: Maybe someday 
Liczba stron: 381
Wydawnictwo Otwarte
Moja ocena 6/6

Co byście zrobili, gdyby wasza najlepsza przyjaciółka i chłopak, regularnie cię zdradzali? Zostajecie bez niczego, bez mieszkania, bez osób, na które jak ci się wydawało, że możesz na nich zawsze liczyć. I jedyną pomoc oferuje ci mało znany chłopak.
W takiej sytuacji  właśnie jest nasza bohaterka. 
Maybe Someday jest niesamowitą książką, ponieważ dzięki muzyce zawartej w niej, możemy poczuć, posłuchać ją. Staje się bardziej żywa. Książka nieraz budziła we mnie sprzeczne emocje, raz się śmiałam, a za chwile miałam ściśnięte gardło. Autorka książki, wiele razy rozrywała mi serce na kawałki, by potem dać cień nadziei, że relacje między bohaterami w końcu się ułożą na lepsze, a potem znów z kawałek po kawałku rozrywała nadzieje, na którą liczyłam. Wydaje mi się także, że dzięki tej muzyce człowiek przeżywa bardziej tę trudną uczuciową burze. 
Ridge i Syd, których bardzo polubiłam, podobało mi się, to jak starali się nikogo nie zranić, ale trzeba, także powiedzieć o Meggie i Warrenie, którzy byli wspaniali. Co prawda Warren w pewnym momencie baaardzo mnie zaskoczył i miałam do niego mieszane uczucia, ale kiedy wszystko zaczynało się wyjaśniać, jeszcze bardziej go polubiłam. 
Syd, każdego dnia o tej samej godzinie spędza na balkonie, by posłuchać jak chłopak z innego balkonu gra na gitarze. Dziewczyna myśląc, że chłopak nie zwraca na nią uwagi, układa teksty piosenek do granej muzyki. Dzięki tej sytuacji Ridge i Sydney się poznają, chłopak chcę, żeby ona pisała teksty piosenek dla jego zespołu. Z czasem odkrywają, że to, co tworzą, jest naprawdę cudowne. Jednak jeden dzień i jedna decyzja może zmienić wszystko, dziewczyna zostaje bez dachu nad głową. Z pomocą przychodzi jej dopiero co poznany chłopak.  
Zachęcam was do przeczytania tej  książki, z powodu jej cudownej historii, muzyki, bohaterów i tych uczuć, które szaleją w człowieku jak burza na morzu. 




Obserwatorzy

Lubisz to?