wtorek, 30 czerwca 2015

Podsumowanie Czerwca ! + rozwiązanie Przygarnij mnie !


Hej! 
Po tygodniu choroby i kilku dniach walki z internetem w końcu wróciłam do świata żywych. Wracam z podsumowaniem czerwca i wynikami "Przygarnij mnie". 
Najpierw może wyniki, bo pewnie bardziej was to ciekawi. 

Wybrałam : 

Już do jednej z was się odezwałam, czekam na odpowiedź. Gdy jedna mi już odpisze, będę pisać do drugiej ;). 

Czerwiec wydaje mi się, że tak źle nie wyszedł, ale zawsze mogło być lepiej. No cóż może uda mi się w lipcu przeczytać więcej. 
W tym miesiącu nie potrafię wybrać najlepszej, jak i najgorszej książki. Wszystkie niesamowicie mi się podobały, a także udało mi się upolować dzięki Book Reviews by Anita, wspaniała serie Akademie wampirów - R. Mead. 


Udało mi się przeczytać siedem książki, a to i one: 

1. Maybe someday - Collen Hoover
2. Całe zdanie nieboszczyka - Joanna Chmielewska
3. Mechaniczny anioł - Cassandra Clare
4. Szklany tron - Sarah J. Maas
5. Akademia wampirów - Richelle Mead
6. Akademia wampirów. W szponach mroku - Richelle Mead
7. Akademia wampirów. Pocałunek cienia - Richelle Mead

Ilość stron przeczytanych w tym miesiącu: 2790

Znaleźć możecie mnie tu :

Instagram: I_NEED_YOU94
Lubimy czytać: WachamKsiazki
Ask.fm: Czytaniewekrwii
Fanpage: Crh+ czyli czytanie we krwi

Piosenka, która wgryzła się w moją głowę to :


  

Obserwatorzy

Lubisz to?