czwartek, 4 czerwca 2015

Przygarnij mnie czyli rozdanie !

Hej. 
Jestem z wami już od roku i z tej okazji mam kilka książek, które chciałabym ofiarować. Rok ten był dość trudny, stawiając pierwsze litery na blogu nie myślałam, że będzie to takie trudne, ale zarazem takie wspaniałe i wciągające. Dobrze nie chce już zanudzać was, więc jeśli macie ochotę to zapraszam na PRZYGARNIJ MNIE.

Zadanie dla was: Napisz o jednym swoim  ulubionym bohaterze z książki.
Swoje odpowiedzi przysyłacie na  : patrycjagrz.94@gmail.com  lub na fanpage Crh+ czyli czytanie we krwi. 

W komentarzu zostawiacie :

  • "Zgłaszam się!" lub cokolwiek innego ;P
  • e-mail
  • obserwuję jako...
  • zostawiacie linka do swojego bloga 


1.Organizatorem jestem ja, czytaniewekrwii.blogspot.com , nagrodami są książki,  które są na zdjęciu na dole , książki są z mojej osobistej biblioteczki. 
2.Przygarnij mnie będzie trwa od 04.06 do 19.06 do północy. zgłaszać się należy w komentarzu.
3.Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi w ciągu 7 dni od za kończenia konkursu. 
4. W konkursie mogą brać udział wyłącznie obserwatorzy bloga.
5. Informacje o konkursie trzeba przesłać dalej, udostępnijcie na fb lub innych portalach. 
6. Zwycięzca zobowiązany jest do skontaktowania się ze mną, drogą meilową w ciągu 5 dni od ogłoszenia wyników. 
7. Wysyłka książek jest możliwa wyłącznie na terenie Polski.

Dobrze to wy piszcie,  ja lecę się pakować bo czeka mnie trudna, ale fantastyczna wyprawa w góry! :D 
Kochani czy chcecie posta z wyprawy ?? 

Obserwatorzy

Lubisz to?