wtorek, 2 czerwca 2015

Podsumowanie Maja !



Hej! 
No i po maju, nie wiem kiedy nawet minął. 
Najpierw komunia siostry, egzaminy, targi i pierwszy wyjazd w tym sezonie w góry :)!
W tym miesiącu troszkę słabiej niż w kwietniu, ale za to znów  w tym miesiącu zaszalałam z kupowaniem. Zdobyłam, aż dziesięć książek. Przeczytałam osiem książki, a to one:

1. Czerwone jak krew - Salla Simukka
3. Zbuntowane anioły - Libba Bray
4. Niezbędnik obserwatorów gwiazd - Matthew Quick
5. Nowe oblicze Greya - E.L. James
6. Kasacja - Remigiusz Mróz
7. Ostatnia wola Sonji - Asa Hellberg
8. Eleonora & Park - Rainbow Rowell

Ilość przeczytanych stron w tym miesiącu: 3287

Najlepsza książka w tym miesiącu to Kasacja i Eleonora & Park. Książką, która mi się najmniej podobała w tym miesiącu to ... nie ma takiej. 

Książkowe zdobycze maja:


Znaleźć możecie mnie tu :

Instagram: I_NEED_YOU94
Lubimy czytać: WachamKsiazki
Ask.fm: Czytaniewekrwii
Fanpage: Crh+ czyli czytanie we krwi

I mam dla was niespodziankę, ale o tym w CZWARTEK!  

Piosenka, która w tym miesiącu gra mi w duszy to :



Obserwatorzy

Lubisz to?