niedziela, 28 lutego 2016

Podsumowanie lutego


Salut ! 
Dzisiaj mam dla was podsumowanie miesiąca, które trochę dodaję z poślizgiem, bo miałam dodać je w piątek, ale okazało się, że miałam niespodziewaną zumbe, po której moje oczy wysiadły. Od pewnego czasu dość często strajkują, staram się je jak najmniej przemęczać. Dlatego posty na blogu będą dość nieregularnie, ale będę się starać chociaż raz na tydzień coś wrzucić, abyście o mnie nie zapomnieli. Może po wizycie u okulisty coś się wklaruje.  Nie przedłużając dłużej, przejdźmy do podsumowania. W Lutym udało mi się ledwo przeczytać sześć książek, a są to: 


3. Onyks - Jennifer L. Armentrout
5. Cudowne tu i teraz - Tim Tharp 
6. Wiedźmin. Czas pogardy - Andrzej Sapkowski 

Co dało mi w lutym 2530 przeczytanych stron! 

Do mojej biblioteczki dotarły chyba dwie książki są to Origin oraz Złodziej pioruna, którego kupiłam z myślą o mojej najmłodszej siostrze, która każe mi ją przeczytać, kiedy ona skończy, więc chyba innego wyjścia nie mam. 



Magda nie tylko każe mi czytać jej książkę, ale także ten mój mały diabełek, chce, żebym z nią oglądała nową bajkę na Disney Channel. Od poniedziałku do czwartku o danej godzinie zaciąga mnie na fotel, wchodzi na kolana i tak oglądamy, a nie daj boże o coś się wtedy zapytać. Przez tę bajkę także zaczęłyśmy się uczyć języka francuskiego. Nie myślcie, że się skarżę, lubię z nią spędzać te nasze dwadzieścia parę minut.  



Znaleźć możecie mnie tu:

Instagram: Czytaniewekrwi94

Lubimy czytać: CzytanieweKrwi

Snapchat: Crh+ czyli czytanie we krwi
Fanpage: Crh+ czyli czytanie we krwi

Przypomnieć też chcę o Wymieńmy się książkami! Już dwie z nich (Cudowne tu i teraz oraz Love, Rosie) są już spakowane i czekają na wysyłkę, którą postaram się jutro wykonać. 





Piosenka, która ostatnio ciągle gra w mojej głowie to :



Obserwatorzy

Lubisz to?