poniedziałek, 15 lutego 2016

W kilku słowach o : Przypadki Callie i Kaydena - Jassica Sorensen


Tytuł: Przypadki Callie i Kaydena
Autor: Jessica Sorensen 
Cykl/Seria: The Coincidence 
Wydawnictwo Zysk i S-ka
Liczba stron: 365
Moja ocena: 4,5/6

Wspaniała książka, która opowiada o przeciwieństwach losu, miłości, o trudnym dzieciństwie, przyjaźni oraz zaufaniu od drugiej osoby. Po tragedii, która dotknęła Callie w jej urodziny nie wierzy w to, że coś ją dobrego jeszcze spotka. Pewnego dnia dziewczyna jest światkiem agresji wobec Keydena przez jego ojca. Callie nie wiele myśląc, postanawia obronić chłopaka przed gniewem, ale ich drogi po tym incydencie się rozchodzą, aby potem znowu się zbiec. 

Książka bardzo mi się podobała, ale niestety ktoś za spojlerował mi pewien ważny element książki, przez co nie czytało mi się jej tak przyjemnie. Przypadki Callie i Kaydena porusza bardzo bolesne i trudne tematy, przez które nie da się przejść obojętnie, pomimo że wiedziałam o jednej rzeczy, to nie przeszkodziło mi czuć burzy uczuć, a końcówka książki nie źle mnie zaskoczyła. 



Polubiłam głównych bohaterów, ale największą sympatią obdarzyłam Setha, jest on najlepszym przyjacielem głównej bohaterki, który także wiele przeszedł, ale jak prawie każdy bohater tej książki. Wszyscy z nich na jakiś sposób próbują sobie radzić ze swoimi demonami, uczą się darzyć zaufaniem siebie nawzajem. 

Bardzo się cieszę, że mam na swojej półce już kolejny tom, po który w najbliższym czasie na pewno sięgnę. Zachęcam was do zapoznania się z tą słodko gorzką pełną bólu historią.   

Obserwatorzy

Lubisz to?