wtorek, 4 sierpnia 2015

Podsumowanie Lipca


Hej !
Dzisiaj mam dla was podsumowanie lipca ! Ten miesiąc był bardzo dobry prawie tak dobry, jak luty, jeśli chodzi o przeczytane książki, którego nie mogę przebić, no cóż... 
Także udało mi się kupić kilka książek. 

W tym miesiącu udało mi się przeczytać osiem książek:

1. Dziesięć płytkich oddechów - K.A. Tucker
4. After. Płomień pod moją skórą - A. Todd
5. Wiedźmin. Ostatnie życzenie - A. Sapkowski 
6. Wiedźmin. Miecz przeznaczenia - A. Sapkowski
7. After. Już nie wiem, kim bez ciebie jestem - A. Todd
8. Rywalki - K. Cass

Ilość stron przeczytanych w tym miesiącu: 3845

Książki, które udało mi się kupić:





Z mojej listy stu książek, które chciałabym przeczytać, udało mi się skreślić 26 książek.

Znaleźć możecie mnie tu :

Instagram: I_NEED_YOU94
Lubimy czytać: WachamKsiazki
Snapchat: ineedyou94
Ask.fm: Czytaniewekrwii
Fanpage: Crh+ czyli czytanie we krwi

Piosenka, która wgryzła się w moją głowę to :






Obserwatorzy

Lubisz to?