sobota, 22 sierpnia 2015

Liebster Blog Award #2 #3 #4

Hej została nominowana do Liebster Blog Award 
przez withcoffeeandbooks,
diamentowe słowa oraz zaczytanaa97
Bardzo wa za to dziękuje.
Trochę z tym zwlekam z różnych powodów, ale że aż tyle się tego tagu uzbierałam uznałam, że pora go zrobić. 



1. Jaką książkę czytasz obecnie? 
Obecnie czytam trzeci tom After. Ocal mnie - A. Todd. Ogólnie mi się bardzo podoba, ale mam wrażenie, że autorka ciągle odkreśla zielone oczy, które są podobne do Hardina. Już podejrzewam, co będzie się działo dalej. Szkoda.

2. Pod tym pytaniem umieść zdjęcie swojej biblioteczki 


3. Wymarzony prezent urodzinowy ?
Nikogo nie zaskoczę, bo moim wymarzonym prezentem są książki w dużych ilościach. Mogłabym też napisać, że wycieczka w Bieszczady lub chociaż w moje kochane Beskidy, ale niestety w grudniu nie ma takiej możliwość przy naszych możliwościach ;P.

4. Jaką posiadasz umiejętność, którą nie każdy potrafi?  
Nie wiem... hmm może to, że umiem grać na ukulele, może nie tyle grać ile brzdąkać xD

5. Przez jeden dzień możesz stać się każdą żyjącą osobą na świecie, kogo byś wybrał ? 
Wybrałabym może jakiegoś autora, by zobaczyć, jak to jest pisać tak dobre książki. 

6. Czy oglądasz seriale? jak tak, to jakie? 
Bardzo rzadko zdarza mi się coś oglądać, ale nie kiedy zdarza mi się oglądać Pamiętniki wampirów  lub Grę o tron. 

7. Co byś zrobił, gdyby się okazało, że jutrzejszy dzień miałby nie nadejść ? 
Wybrałabym się najbardziej stromą trasą na Diablak, ale muszę wam powiedzieć, że mam lęk przed wysokością i ten wyczyn byłby czymś naprawdę dużym. ;) Kocham takie widoki. 



8. Za co lubisz swoją ulubiona postać książkową ? 
 Jace'a lubię dlatego, że jest Jace'm ;P, a tak poważnie uwielbiam go za jego cięty język, lubię w nim to, że jest pewny siebie, ale nawet jeśli staje się zagubionym chłopcem jest mega uroczy oraz za wiele innych rzeczy. Jakbym chciała napisać wszystko, w co nim lubię, to ten post trwałby i trwał. ;)

9. Jakiego języka chciałbyś się nauczyć najbardziej? 
Wybrałabym włoski lub hiszpański. 

10. Ile czasu dziennie spędzasz czytając książkę? 
Nie wiem, wykorzystuje każdą wolną chwilę, ale także mam takie dni, w których praktycznie w ogóle nie czytam oraz takie dni, w których wcale nie odkładam książki. 

11. Jaką zabrałabyś ze sobą na tygodniowy wyjazd wakacyjny? 
Na wyjazd brałam dwie książki, bo wiedziałam, że jedna to za mało. Do plecaka schowałam drugi tom After, a do auta zabrałam Miecz przeznaczenia.


1. Jakie są Twoje plany na przyszłość ? 
Jak na razie to myślę tylko o tym, by skończyć uzupełniające liceum, a potem zrobić jakiś jeszcze kierunek. 

2. Wolałbyś mieszkać w domu jednorodzinnym pod miastem, czy w mieszkaniu w centrum miasta? 
Wolałabym mieszkać w domku jedno rodzinnym, a na dodatek chciałabym, żeby ten domek byłby umiejscowiony tak jak dom mojego dziadka, z jednej strony las z drugiej pola. Bez wścibskich oczów sąsiadów, którzy muszą wiedzieć, co, jak, kiedy i gdzie.  

3. Jakie miejsce chciałbyś odwiedzić?
Kiedy przerabialiśmy, w którejś klasie podstawówki mity greckie, a potem sama się w nich zaczytywałam, od tamtego czasu marzy mi się Grecja. A jeśli chodzi o nasz kraj, to chciałabym przetrzeć wzdłuż i wszerz Beskidy, Bieszczady oraz Góry Stołowe, a także przejść od początku do końca szlak Orlich Gniazd. Uwielbiam takie wycieczki. 

4. Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa? 
Powinnam tu podobno wpisać Calineczkę, ale pamiętam z niej tylko jedną piosenkę, którą zdarza mi się nie kiedy nucić i teraz Calineczka pewnie rzuci focha i tupnie nóżką, ale no cóż uwielbiam Króla Lwa, oczywiście zawsze płakałam przy scenie z Mufasą i Skazą, i do tej pory znam każdą piosenkę i to była pierwsza bajka, jaką pokazałam swojej najmłodszej siostrze. ;) 

5. Moja biblioteczka 



6. Jakie imiona nadałabyś swoim dzieciom?
Serio ? No dobra, jeśli  byłby to chłopiec, miałby na imię Aleksander, a dziewczynka i tu jestem w kropce, bo żadne z naszych polskich imion mi się niepodobna, ale jakbym miała wybierać to może Lena. 

7. Wolałabyś mieć same córki czy samych synów? 
O co chodzi z tym dziećmi? xD Nie mam pojęcia, ale chyba samych synów. 

8. Czy czytasz jakieś blogi oprócz książkowych ? 
Niekiedy tak, bo szukam informacji o danym szlaku górskim i o tym, co po drodze można zobaczyć oraz opinie o schroniskach. 

9. Trzy gadżety bez jakich nie obędziesz się? 
Telefon, telefon oraz telefon. xD

10. Kiedy ostatni raz byłaś u fryzjera ? 
 W maju  jak poprawiałam ombre przed komunią najmłodszej siostry.

11. Masz rodzeństwo ? 
Taaaak ! Same siostry ;P!

1. Oglądasz seriale? Jaki jest twój ulubiony serial ? 
Rzadko cokolwiek oglądam, ale nie kiedy zdarza mi się oglądać Pamiętniki wampirów oraz Grę o tron. W Pw zatrzymałam się na którymś odcinku z ostatniego sezonu, a jeśli  chodzi o Grę to jestem bardzo do tyłu, bo zatrzymałam się na pierwszym sezonie i nie mogę zacząć drugiego. ;/ No i czekam na kolejny serial i mam nadzieje, że DA będę oglądać regularnie :P

2. Gdybyś miała możliwość przenieść się w daleką przeszłość jaki czas byś wybrała? 
Wybrałabym średniowiecze. Nauczyłabym się posługiwać mieczem, lepszego posługiwania łukiem oraz jazdy konnej. Kurcze wiecie, nigdy nie chciała być księżniczką ani królewną, zawsze biegałam z chłopakami i udawałam, że kij to mój łuk lub miecz. 

3. Co (oprócz czytania książek) lubisz robić? 
Uwielbiam chodzić po górach, lubię chodzić na zumbe, nie kiedy także rysuję ( ostatnio skusiłam się na Kolorowy trening antystresowy. Wzory i ornamenty)

4. Jaka jest twoja ulubiona książka? 
Nie ma jednej ulubionej książki, ale jedną z wielu jest seria Darów Anioła.  Mogłabym wymieniać i wymieniać, więc napisze tylko to, co najbardziej oczywiste. 

5. Masz jakieś ulubione miejsce do czytania książek? Jak tak to napisz jakie ? 
Nie mam ulubionego miejsca, bo czytam, wszędzie gdzie się da, raz jest to kuchnia, bo akurat gotuję, a kolejnym razem może być to plac zabaw, bo akurat jestem z Magdą na dworze. 

6. Ile masz książek w swojej biblioteczce ? 
Na mojej półce w tym momencie, przebywa 168 książek ;).  

7.Najciekawsze miejsce jakie odwiedziłaś? 
Każda wędrówka w góry jest ciekawa i trudno wybrać mi tę jedną jedyną, bo każda ma w sobie trud, satysfakcję oraz wolność, którą się czuję dochodząc na miejsce. Tam w górach nie dopadają cię żadne problemy dnia codziennego. Dla mnie temat książek i gór to temat rzeka, o którym mogę opowiadać godzinami. :)

8. Zbliża się koniec świata. Możesz ocalić 5 książek ze swojej biblioteczki. Jakie to książki i dlaczego? 
Pierwszy i trzeci tom Darów Anioła, Małego księcia, pierwszy tom After oraz któryś tom z opowiadaniami o Wiedźminie. 
Dary Anioła, bo je uwielbiam i musiałabym je zabrać, Małego księcia dlatego by móc sobie przypomnieć jak fajnie obudzić swoje wewnętrzne dziecko, After, bo bardzo dobrze się przy tej książce bawiłam, a Wiedźmina wzięłabym za jego brutalny świat oraz ze względu, jaką sympatią obdarzyłam Geralta. 

9. Jaką istotą nadprzyrodzoną chciałabyś być? 
Chciałabym być Nocnym łowcą lub Wiedźminem.   

10. Jaki jest twój ulubiony czarny charakter z książki lub filmu? 
Moim ulubionym czarnym bohaterem jest Jonathan Christopher Morgenstern :D

11. Napisz coś śmiesznego. 

Pytania:
1. Pokaż mi swoja biblioteczkę ;P
2. Ile w niej książek? 
3. Jakie miejsce chciałabyś odwiedzić i dlaczego?
4. Czy kiedyś chodziłaś po górskich szlakach? Jak tak,  jakich to i czy ci się podobało?
5. Co teraz czytasz?
6. Jaki jest twój ulubiony gatunek literacki, a jakiego nie lubisz?
7. Twój fikcyjny mąż, kto to ? ;D
8. Książka, w której chciałabyś żyć? Dlaczego
9. Jaką z twoich ulubionych książek (jedną) chciałabyś mi polecić oraz dlaczego właśnie ją ?
10. Co lubisz robić poza czytaniem?
11. Twój ulubiony cytat.  

   
Nominuje: 

zakladkaa
wer-pozeraczkaksiazek
fangirlspolska
zajkowskaczyta
kochamczytack
regalnapoddaszu



Obserwatorzy

Lubisz to?