wtorek, 26 maja 2015

Titles TAG

Hej, mam dla was kolejny Tag. 
Korzystając z okazji, że mamy taki luźny wtorek chce was poinformować, że zaczynam nowy sezon wyjazdów w góry na szlak i przez to dwa kolejne posty w piątki mogą się osunąć w czasie, ale postaram się, żeby jednak wszystko było na czas, a najbardziej zależy mi na pierwszym piątku czerwca, w sumie to nie tyle na piątku ile na 07.06, bo to będzie już rok, od kiedy prowadzę bloga i mam dla was z tej okazji małą urodzinową niespodziankę, ale o tym powiem już później. I jeszcze takie jedno pytanie, czy byście chcieli, zobaczyć jak taki wyjazd wygląda formie filmiku czy może formie zdjęć i tekstu. Dajcie znać. 
Zaczynajmy ten TAG! 

1. Najdłuższy tytuł, z jakim kiedykolwiek miałaś styczność. 
 Był duży wybór, ale dałam rade. I oto jest.  



Wampiry. Historia z zimną krwią spisana - B.Karg, R.Sutherland, A.Spaite 

2. Najkrótszy tytuł, z jakim kiedykolwiek miałaś styczność. 
 I tu większego problemu nie było. Wybrałam 


Krąg - M.Strandberg, S.B.Elfgren

3. Tytuł, który w najmniejszym stopniu nie ma nic wspólnego z książką. 
I tu mam problem, bo nie wiem i nie wybrałam żadnej książki. 

4. Tytuł, który perfekcyjnie opisuje książkę. 
Wybrałam tu wspaniałą książkę, o to i ona: 


Złodziejka książek - M.Zusak 

5.Najbardziej irytujący tytuł. 


Zostań, jeśli kochasz - G.Forman

6. Zmiksuj wszystkie tytuły i stwórz swój. 

Dobra teraz się pobawmy. Mam nadzieje, że mi się uda, a nie wyjdzie z tego zakalec ;P

Złodziejka książek i wampiry zostaną w kręgu, jeśli z zimną krwią spiszesz historię, którą kochasz.

Tak wiem oszukałam ze słowem, którą mam nadzieje, że wybaczycie mi ten mały dodatek do naszego miksu. 

Nominuje: 

I wszystkie inne osoby, które chcą wykonać ten TAG ;)




Obserwatorzy

Lubisz to?