wtorek, 5 maja 2015

Podsumowanie Kwietnia !



Hej! 
I znów kolejny miesiąc za nami. Kolejne zaskoczenie. Kwiecień na pewno był miesiącem wspaniałych Zwiadowców, ale nie tylko ta seria mnie zachwyciła. 
W mojej szalonej głowie tli się tak myśl, że może uda mi się pojechać na targi do Warszawy, ale niestety nic nie jest pewne w moim przypadku. 
W kwietniu przeczytałam aż dziewięć książek, a to one: 


1. Krokodyl z kraju Karoliny - Joanna Chmielewska 
4. Zwiadowcy. Ziemia skuta lodem - John Flanagan
5. Zwiadowcy. Bitwa o Skandie - John Flanagan
6. Zwiadowcy. Czarnoksiężnik z Północy - John Flanagan 
7. Zwiadowcy. Oblężenie Macindaw - John Flanagan
8. Zwiadowcy. Okup za Eraka - John Flanagan 
9. Oddychając z trudem - Rebecca Donovan 

Ilość przeczytanych stron w tym miesiącu : 3471

Najlepsze książki tego miesiąca to Oddychając z trudem, oraz drugi i trzeci tom Zwiadowców. Najsłabszą książką tego miesiąca jest Jesteś cudem. W tym miesiącu niestety nie udało mi się nabyć żadnej książki :(, ale czuje, że w maju to nadrobię. 

Znaleźć możecie mnie tu :

Instagram: I_NEED_YOU94
Lubimy czytać: WachamKsiazki
Ask.fm: Czytaniewekrwii
Fanpage: Crh+ czyli czytanie we krwi

W tym miesiącu piosenka, która za mną cały czas chodziła to : Daddy Yankee -Lovumba 


Którą usłyszałam na zumbie i która ciągle mi gra w głowie.
A czy i wy się wybieracie na targi ? 

Obserwatorzy

Lubisz to?