środa, 1 kwietnia 2015

Liebster Blog Award

  Liebster Blog Award 

Jest to wyróżnienie otrzymane od innego blogera. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która tego bloga wyróżniła. Następnie również nominuje 11 osób, podając informację o nominacji na ich blogach i zadaje 11 pytań.
Bardzo dziękuje Weroo Nika za nominacje. 

1. Ile książek posiadasz? Wstawisz zdjęcie swojej kolekcji?
Mam obecnie na swoich półkach 158 książek, kolekcja cały czas się powiększa. A to i one:



2. Top 10 ulubionych książek ?
No to tak:
1. Prawie cała saga DA - Cassandra Clare
2. Trylogia DM - Cassandra Clare 
3. Gwiazd naszych wina - John Green
4. Losing Hope - Colleen Hoover
5. W pierścieniu ognia - Suzanne Collins
6. Złodziejka książek - Markus Zusak
7. Dziwne losy Jane Eyre - Charlotte Bronte
8. Szeptem - Becca Fitzpatrick
9. Zwiadowcy - John Flanagan
10. Pogoń za duchami - Tatiana Polakowa

3. Czy lubisz czytać na świeżym powietrzu? Gdzie najczęściej czytasz? 
W sumie nie ma to dla mnie większego znaczenia, czy czytam w domu, czy też na dworze. W domu nie mam swojego stałego miejsca do czytania, bo nie kiedy czytam, przy laptopie słuchając muzyki, ale też zdarza mi się czytać w kuchni, kiedy gotuje, a także już w nocy w swoim łóżku. A na dworze przeważnie czytam, jak jestem z młodszą siostrą na placu zabaw, ona się zajmuje zabawą, a ja nie kiedy zerkając na nią, czytam. 

4. Czy masz jakąś znienawidzoną przez siebie postać? Jeśli tak, kto to?
Hmm... znienawidzona postać? Sama nie wiem, jest dość postaci, których nie lubię. Wiem, nienawidziłam ojca Sky z Hopeless, chyba nie muszę mówić, dlaczego i podobnym uczuciem darzyłam ciotkę Emmy z Powód by oddychać. Na tę chwilę tylko te osoby przyszły mi na myśl.


5. Gdybyś żyła w książce, która już została napisana, kim byś była?
Długo nad odpowiedzią nie muszę się zastanawiać i chyba nikogo nie zaskoczę i napisze, że żyłabym w Darach Anioła i byłabym nocnym łowcą. Ja i Jace hmm... :D 

6. Używasz zakładek czy zginasz rogi? 
Broń Boże nie zaginam rogów, używam praktycznie wszystkiego np. bilety autobusowe, pociągowe, albo z kina, używa także jakiś wytarganych kartek z zeszytów i gazet, ale też mam zrobioną przez siebie zakładkę. 


7. Czy należysz do jakiegoś fandomu? Jeśli tak, to do jakiego? 
Nie, nie należę.

8. Gdybyś mogła zmienić zakończenie jednej wybranej książki, jaka byłaby to książka. 
Myślę, że Gwiazd naszych wina, by móc uratować Gusa. Pewnie zmieniając, zakończenie nie była, by tak wzruszająca i dobra więc nie wiem sama, może lepiej zostawić tak jak jest :P

9. Książka, której nie przeczytałaś do końca. 
Chyba nikogo nie zaskoczę, jeśli powiem, że to większość są lektury. Pomijając lektury, to ostatnią książką, która mnie pokonała i zostawiłam ją w połowie była..... hmm nie wiem, nic na razie nie przychodzi mi do głowy. 

10. Zaznaczasz cytaty ołówkiem, karteczkami samoprzylepnymi czy robisz zdjęcia? 
Muszę powiedzieć, jeśli chodzi o pisanie po książkach, czy wyginanie rogów, czy grzbietów mówię kategorycznie, nie! Jeśli komuś pożyczam książkę, to tylko takiej osobie, której całkowicie ufam i po tym, jak odda, to potrafię oglądać daną książkę kilka razy. Takie małe zboczenie książkowe. Dobra wracając, do cytatów to owszem używam karteczek, niekiedy też zdarza mi się robić zdjęcia, ale też po prostu, jeśli jakiś cytat mi się spodoba, przepisuje go. (Kiedyś pisałam cytaty na ścianach w swoim pokoju.)  

11. Twoja ulubiona książkowa para?



! Clary i Jace ! 



Nominuje: 
Namalować świat słowami
Zakochana w książkach
About Kathrine
Nowa książka - nowe życie
Koneserka książek
Zagubiona w słowach
Books of Me World
Zajkowska czyta
City of Books
Książkowy Świat
Zaczytana w swoim świecie

Pytania:
1. Ile książek posiadasz? 
2. Twoja ulubiona seria lub trylogia?
3. Czy masz jakieś czytelnicze nawyki ?
4. Gdzie czytasz i ile poświęcasz czasu dziennie na książki? 
5. Co myślisz o serialach na podstawie książki? np. "Pamiętniki wampirów" 
6. Jeśli musiałabyś wybrać tylko 5 książek, które zabierzesz ze sobą w podróż?
7. Wymień tylko jednego swojego ulubionego bohatera z twojej ulubionej książki i napisz czemu akurat on.
8. Czym zaznaczasz miejsce, w który skończyłaś czytać? 
9. Czy jakbyś miała wybrać jedną dowolną  książkę na swoją lekturę, jaką byś wybrała?
10. Czy kiedyś pisałaś swoją książkę? Jeśli tak to o czym była i co się z nią stało?
11. Jakbyś miała możliwość udać się w miejsce z książki, by je zwiedzić. Jakie to, by było miejsce? 




Obserwatorzy

Lubisz to?