niedziela, 8 marca 2015

Posumowanie Lutego !



Hej wam!
Moje pierwsze, mam nadzieje, że nie będzie zbyt kulawe ;), podsumowanie miesiąca. 
Luty obfitował czytaniem, można by powiedzieć, że o wiele lepiej wypadł niż Styczeń, w którym walczyłam z Niezgodną, ciężka była to walka, ale udało się i dzięki temu miałam dla was recenzje o niej. 
W lutym udało mi się przeczytać tyle:

1."Kroniki Bane'a" - C.Clare, M.Jahnson. S.R.Brennan
2."Parabellum. Prędkość ucieczki" - Remigiusz Mróz
3."Wszechświat kontra Alex Woods" - Gavin Extence
4."Dotyk Julii" - Tahereh Mafi
5."Losing hope" - Colleen Hoover
6."Mara Dyer. Tajemnica" - Michelle Hodkin (po raz drugi ;P)
7."Mara Dyer. Przemiana" - Michelle Hodkin

Ilość przeczytanych stron w tym miesiącu: 2891

Miałam wam jeszcze podać, która z tych książek była numerem jeden w tym miesiącu, ale obawiam się, że ciężko byłoby mi podać tylko jedną, bo tylko jedna mniej przypadłą mi do gustu, ale nie była zła.


(piosenka która ciągle mi gra w głowie) 

Znaleźć możecie mnie tu:
Instagram: I_NEED_YOU94
Lubimy czytać: WachamKsiazki
Ask.fm: Czytaniewekrwii
Fanpage: Crh+ czyli czytanie we krwi

Jeśli blog i moje wpisy wam się podobają to polubcie, zadajcie pytania i co najważniejsze czytajcie i piszcie, co o tym, myślicie ;)


Pozdrawiam! ;D
   

Obserwatorzy

Lubisz to?