czwartek, 25 września 2014

Mój stosik ładnie ułożonych i wyczyszczonych af-affem książek ;)


Hej! 
Mam dla was trzy książki z biblioteki, które dla was zrecenzowałam. I mam nadzieję że któraś z nich wam przypadnie do gustu :P 

Pierwszą książką będzie: "Dziedzictwo mroku" - Bree Despain


Autor: Bree Despain
Tytuł książki: Dziedzictwo Mroku
Liczba stron: 432
Wydawnictwo Galeria Książki
Moja opinia: 5/6

Na początku nie byłam pewna czy ją wypożyczyć, ale nie było nic innego co by mnie zaciekawiło, więc padło właśnie na nią. I bardzo się cieszę że ją wypożyczyłam. Można by po prostu napisać że była łatwa i przyjemna, zachęcić do czytania i tyle, ale ja jednak powiem o niej coś więcej. Podczas czytania bez żadnego problemu przechodzimy z jednego do drugiego rozdziału. Rozdziały nie są długie, jedyne co wydawało mi się nie bardzo potrzebne były opisy przed każdym rozdziałem np. "Kilka minut później" lub "Wieczorem" i wiele innych. 
Książka opowiada o Grace i Danielu, który zawsze był w jej rodzinie, ale pewnego dnia wszystko nagle się  skończyło. Chłopak po prostu zniknął, a jej rat Jude zostaje znaleziony nieprzytomny w kałuży swojej krwi. Po tym co się stało rodzina próbuję żyć tak jakby Daniel nigdy nie był częścią ich rodziny. Po kliku latach chłopak wraca do swojego rodzinnego miasta, by spróbować wszystko naprawić. Jude, wymusza na siostrze obietnice że będzie się trzymać od Daniela jak najdalej. Co jednak nie okazuję się takie łatwe dla Grace.
Zachęcam wszystkich do przeczytania tej książki. Ja na pewno sięgnę po kolejne dwa tomy tej książki by poznać dalsze losy Daniela, Grece i jej brata.

Druga książka to będzie mojej jednej z ulubionych autorek czyli Tatiany Polakowej 

Autor: Tatiana Polakowa 
Tytuł książki: Niezidentyfikowany obiekt chodzący
Liczba stron: 272
Wydawnictwo Weltbild
Moja ocena: 4/6

Jest to kolejna książka Tatiany Polakowej. Z którą dość miło spędziłam czas. Na szczęście seria ta nie jest jakoś specjalnie ze sobą połączona, wszystkie książki z tej serii (o Anfisie i Żenice) mają tylko wspólne postacie. Energiczną i zwariowaną Żenikę i rozsądną Anfisę i jej męża, na drugim planie. Dlaczego na szczęście? Bo bardzo trudno jest znaleźć, więc nie czytam jej książek po kolei tylko skacze z pierwszego tomu na czarty, a z czwartego na trzeci i tak dalej. 
W tym tomie nasze bohaterki po raz kolejny rozwiązują jedną ze spraw. Jadą do wsi, Lipatowo, skąd przychodzą listy, że bardzo się źle dzieje. Ludzie wierzą w Kukuja i inne zjawy. Na początku jak zwykle nic do siebie nie pasuję. Anfisię i Żenicę przydarzają się co raz o bardziej dziwne rzeczy które do siebie nie bardzo pasują. Jak na razie to ten tom najmniej mi się podobał, ale wiem na  pewno że jeśli uda mi się znaleźć kolejną książkę tej autorki na pewno chętnie przeczytam. 

I ostatnią książką z biblioteki jest "S@motność w sieci."


Autor: Janusz L. Wiśniewski 
Tytuł książki:S@motność w sieci
Liczba stron: 317
Wydawnictwo Czarne
Moja ocena 3/6

 Ciężko mi coś o tej książce napisać, ponieważ kiedy zaczęłam ją czytać bardzo szybko pokonywałam kolejne strony, ale potem kiedy do niej wróciłam na kolejny dzień nie była dla mnie już tak ciekawa ja wcześniej. Z każdą kolejną kartką moja niechęć do jej książki rosła a na samym końcu tylko ją przekartkowałam. 
Książka opowiada historię Jakuba i Natalii którzy poznają się przez internet, z każdą kolejną wiadomością ich relacje się zmieniają. 
Każde z nich ma swój bagaż doświadczeń. Jakub stracił swoją pierwszą miłość a ona nie czuje się dobrze w związku z swoim mężem. 

"Czy wiesz, że samotność to w przekonaniu ludzi najgorszy rodzaj cierpienia?" 

~S@motność w sieci str. 81  
     





Obserwatorzy

Lubisz to?