piątek, 8 lipca 2016

Podsumowanie miesiąca: Czerwiec



Tak jak podejrzewałam, rzeczywiści nie potrafiłam usiedzieć w domu, kilka wyjazdów, kilka razy byłam w Zawierciu u rodziny oraz we Wrocławiu u siostry. Dzięki miałam ponowną możliwość spotkania Anity i Uli. Dziewczyny są naprawdę cudowne, ale nie tylko je wtedy poznałam, w ogóle podsumowując, jednym słowem cały wyjazd to naprawdę był fantastyczny. Pomimo tych wyjazdów udało mi się przeczytać dziesięć książek. Udało mi się nawet załapać jeszcze na, Zanim się pojawiłeś wyjść do kina z przyjaciółką.


1. Mechaniczna księżniczka - Cassandra Clare 
2. Miasto niebiańskiego ognia - Cassandra Clare 
4. Ścieżki młodości tom 2 - Io Saksaka
6. Szukając kopciuszka - Colleen Hoover 
7. Ostatni olimpijczyk - Rick Riordan 
9. Ścieżki młodości tom 3 - Io Saksaka




Udało mi się przeczytać 3649 stron.  


Znaleźć możecie mnie tu:

Instagram: Czytaniewekrwi94
Lubimy czytać: CzytanieweKrwi
Snapchat: Crh+ czyli czytanie we krwi
Fanpage: Crh+ czyli czytanie we krwi


Pozdrawiam i życzę wam zaczytanego dnia ;)!

Obserwatorzy

Lubisz to?