wtorek, 18 sierpnia 2015

Disney Book Tag


Hej! 


Mam dzisiaj dla was kolejny tag! 
Disney Book Tag w tym tagu chodzi o to, by do bohaterów z moich ukochanych bajek z dzieciństwa dobrać bohatera lub książkę, która będzie pasować do danej kategorii. 

Mała Syrenka - Bohater, który jest wyobcowany lub czuje się nieswojo w sytuacji, w której się znalazł. 

Na początku miałam dać tu Clary z Darów Anioła - C. Clare, ale po przeczytaniu Wiedźmina - A. Sapkowskiego musiałam wybrać mojego cudownego Geralta. Przez to, że jest wiedźminem chcąc nie chcąc ludzie omijają go jak tylko mogą potrzebny jest im tylko w tedy kiedy mają dla niego zlecenia. Geralta ciężko nazwać sympatycznym, owszem niekiedy towarzyszą mu jak  Jaskier i  inni. 

Kopciuszek - Bohater, który przechodzi metamorfozę. 
Do tej kategorii wybrałam Tessę z DM. Jeśli chodzi o tę bohaterkę to można brać to dosłownie przez jej dar, który pozwala jej zmienić się w każdą osobę. Tessę nie tylko wybrałam z powodu jej daru, ale także z powodu przez co przeszła. 


Królewna Śnieżka - książka, której bohaterowie diametralnie się od siebie różnią.

Wybrałam Tessę i Hardina z After  - A. Todd. Ona jest jak woda, a on jak ogień. Obydwoje tak różni tak od siebie, ale jest jakiś magnes, których do siebie ciągnie. Uwielbiam After! Uwielbiam i nienawidzę Hardina ! On sprawia, że niekiedy się rozpływam nad tą książką, a nie kiedy mam ochotę cisnąć nią przez okno! 

Śpiąca Królewna - książka, przy której zasnąłeś. 

Nie przypominam sobie takiej książki. Chyba, że bierzemy pod uwagę także lektury, to pytanie powinno być przy, której lekturze szkolnej NIE usnąłeś xD. 


Król Lew - bohater, który w dzieciństwie musiał zmierzyć się z traumatycznym wydarzeniem. 

I tutaj nikogo chyba nie zaskoczę jak napiszę, że do tej kategorii wybrałam Sky z Hopeless- C. Hoover. Na samą myśl o tym przez co ona musiała przejść, aż normalnie mnie ściska. A tak z innej beczki to uwielbiam tą bajkę ;). 


Piękna i Bestia - Książka, której się bałeś, a okazała się wspaniała. 

Tutaj mogła bym trochę takich książek wymieniać, ale chcę się skupić na niedawno przeczytanej, a jest nią Maybe Someday - C. Hoover. Po recenzjach, które widziałam oraz te, które przeczytałam bardzo obawiałam się tego, że się zawiodę na tej książce i nie będę jej tak przeżywać jak Hopeless. Jednak moje obawy były bezpodstawne. Książka dała mi tyle emocji, że po przeczytaniu przez kilka dni nie wiedziałam co ze sobą zrobić. Ciągle słucham piosenek z tej książki. 


Alladyn - Bohater, którego życzenie się spełniło. 

Do tej kategorii wybrałam Clary z moich kochanych Darów Anioła. To co anioł zrobił dla niej i dla Jace'a było cudowne! 


Mulan - Bohater, który udawał kogoś kim nie jest. 

Ten tag próbuję mnie tu zrobić na szaro bo w każdej kategorii mogłabym dać kogoś z DA i DM, ale nie chce wam tego robić i dla tego próbuję z tym walczyć. Trochę musiałam się tu potrudzić, żeby kogoś odpowiedniego dać i znalazłam. Brom! Kochany, cudowny Brom, który jest z Eragona - Ch. Paolini. Brom ukrywał swoją tożsamość, to, że był Smoczym Jeźdźca oraz bardzo ważne rzeczy ukrył przed Eragonem. 


 Toy Story - Książka, której bohaterów chciałbyś ożywić. 

Tutaj nikogo nie zaskoczę ja tylko chcę Jace'a z Darów Anioła ! no dobra i Willa też z Diabelskich Maszyn ! Chcę Herondalów!!! ;D 


 Disney Descendants - Ulubiony, czarny bohater. 

Sebastian ! Zabijecie mnie za te Dary Anioła, ale ja je tak uwielbiam. ;) 





Obserwatorzy

Lubisz to?