wtorek, 16 czerwca 2015

The Shadow Hunter Tag

Hej. 
Szukając czegoś ciekawego na dzisiaj, znalazłam dla was, taki kolejny tag związany z Nocnymi Łowcami. Mam nadzieję, że wam się spodoba! Zapraszam !



1. Tworzenie runów jak Clary czy zmiennokształtność Tessy? 

Obydwa talenty są niezmiernie kuszące, ale wydaje mi się, że wybrałabym tworzenie runów. 

 

2. Życie w "ruchomym domu" Sebastiana czy w Instytucie ? 

To pytanie jest dla mnie dość trudne, bo jakbym była Nocnym Łowcą, to chyba powinnam mieszkać w Instytucie, ale ten ruchomy dom jest bardzo kuszący. Pomyślcie sami, moglibyście podróżować bez żadnych ograniczeń. Moja żyłka podróżnika mówi, żeby wybrać "ruchomy dom", chodź Instytut też, jest bardzo kuszący. ;)

3. Wykorzystanie Jace'a czy Willa jako nagiego modela do narysowania? 

Hmm... To jest, jak szczał w kolano, tu nie ma dobrej odpowiedzi xD. Biorę obydwóch i nie ma, że się nie da!! 



4. Wziąć ślub z Willem czy Jemem ?

Na pewno biorę Willa, ale Jemema też bardzo lubię ;)


5. Mieć Churcha czy Prezesa Miau? 

Po imieniu swojego kota wnoszę, że wole Prezesa Miau. 

6. Żeby Jace zagrał dla ciebie na pianinie czy Jem zagrał na skrzypcach? 

Czemu znów mam wybierać ?! Te pytania są okrutne! A ja zrobię psikusa i powiem, że po proszę do duet, mogłoby być ciekawie. 
Tak chce! Domagam się koncertu ! ;D

7. Być częścią rodziny Morgenstern czy Herondale?

Oczywiście, że Herondale!!!! 


8. Być częścią rodziny Lightwood czy Carstairs ?

Carstairs, a co tam ?! 



9. Mieć rude włosy i zielone oczy czy białe włosy i czarne oczy?

Tu pewnie chodziło o Clary i Sebastiana. Wybieram rude włosy i zielone oczy, jakoś nie kręcą mnie białe włosy i czarne oczy. 

10. Być przyjaciółką Tessy czy Clary ? 

Wybrałabym Tesse, bo z nią mogłabym dużo rozmawiać o książkach i nie tylko ;). 

Moi kochani Nocni Łowcy zapraszam was, do tego nie za długiego tagu !


Nominuje do tagu: 



Obserwatorzy

Lubisz to?