wtorek, 21 kwietnia 2015

Lista 100 książek które chce przeczytać !! cz.1

Hej!!
Mam dla was dzisiaj połowę listy 100 książek, które chce przeczytać. 
Kiedy zobaczyłam filmik na yt, Mai z towartoczytac. Postanowiłam spróbować stworzyć swoją listę i miałam z nią trochę problemów. Spisywałam ją kilka dni, nie które zdążyłam już przeczytać i będę je zaznaczać w taki sposób: książki przeczytane.
Listę podzieliłam na dwie części, kolejne 50 książek będzie już niebawem.  
Zaczynajmy ! 


1. Zwiadowcy. Ruiny Gorlanu - J. Flanagan  recenzja - Przeczytaj mnie!
2. Zwiadowcy. Płonący mmost - J. Flanagan
3. Zwiadowcy. Ziemia skuta lodem - J. Flanagan
4. Zwiadowcy. Bitwa o Skandię - J. Flanagan
5. Zwiadowcy. Czarnoksiężnik z północy  - J. Flanagan
6. Zwiadowcy. Oblężenie Macindaw - J. Flanagan




7. Zwiadowcy. Okup za Eraka - J. Flanagan
8. Zwiadowcy. Królowie Clonmelu - J. Flanagan 
9. Zwiadowcy. Halt w niebezpieczeństwie - J. Flanagan
10. Zwiadowcy. Cesarz Nihon-Ja - J. Flanagan 
11. Zwiadowcy. Zaginione Historie - J. Flanagan 
12. Zwiadowcy. Królewski zwiadowca. - J. Flanagan 



13. Bóg nigdy nie mruga - R. Brett
14. Jesteś cudem - R. Brett 




15. Błękitnokrwiści. Dziedzictwo - M. De la Cruz 
16. Błękitnokrwiści. Klucze do repozytorium. - M. De la Cruz
17. Błękitnokrwiści. Zbłąkany anioł. Krwawe walentynki - M. De la Cruz
18. Błękitnokrwiści. Zagubieni w czasie. - M. De la Cruz
19. Błękitokrwiści. Bramy raju. - M. De la Cruz



20. Niebo - A. Adoretto
21. Endgame. Wezwanie - J. Frey
22. Wróć, jeśli pamiętasz -  G. Forman




23. Akademia wampirów - R. Mead
24. Akademia wampirów. W szponach mrozu R. Mead
25. Akademia wampirów. Pocałunek cienia R. Mead
26. Akademia wampirów. Przysięga krwi R. Mead
27. Akademia wampirów. W mocy ducha R. Mead
28. Akademia wampirów. Ostatnie poświęcenie R. Mead




29. Lolita - V. Nabokov
30. Wszechświaty - L. Patriganani
31. Wszechświaty. Pamięć  - L. Patriganani
32. Wszechświaty. Utopia L. Patriganani
33. Więzień labiryntu - J. Dashner
34. Próby ognia - J. Dashner
35. Lek na śmierć - J. Dashner



36. Dziedzictwo Tom 1 - Ch. Paolini 
37. Dziedzictwo Tom 2. - Ch. Paolini
38. Wybrani - C.J. Daugherty
39. Wybrani. Dziedzictwo - C.J. Daugherty
40. Wybrani. Zagrożeni - C.J. Daugherty
41. Wybrani. Zbuntowani - C.J. Daugherty
42. Wybrani. Niezłomni - C.J. Daugherty


43. Powód by oddychać - R. Donovan
44. Oddychając z trudem - R. Donovan
45. Biorąc oddech - R. Donovan 
46. Dziennik - A. Frank 
47. Kasacja - R. Mróz
48. Opowieść o dwóch miastach - Ch. Dickens 
49. Mały książę - A. de Saint-Exupery 
50. Eleonora i Park - R. Rowell




Jeśli dotarliście, aż tutaj to bardzo wam  dziękuję za przeczytanie.  









Obserwatorzy

Lubisz to?