wtorek, 20 stycznia 2015

Powód by oddychać - Rebecca Donovan


Autor: Rebecca Donovan
Tytuł: Powód by oddychać
Wydawnictwo Feeria
Liczba stron: 494
Moja ocena: 5/6

Do tej książki bardzo długo się zabierałam, ale gdy w końcu ją zaczęłam, nie mogłam, się od niej oderwać. Przy każdym przeczytanym słowie chciałam więcej. Choć historia przedstawiona w niej wcale nie jest łatwa. 
Emma a właściwie Emily, musi przed wszystkimi udawać, że wszystko jest w porządku w domu jej wujostwa, w którym mieszka.
Sama musi stawić czoła swojej okrutnej ciotce. Dziewczyna co prawda zawsze może liczyć na swoją przyjaciółkę, Sarę, ale nie mówi jej wszystkiego. Emma poznaje w szkole nowego ucznia, Evana, który chce za wszelką cenę ją poznać, dziewczyna próbuje trzymać go od siebie jak najdalej. 
Kończąc ten tom żałowałam, że  nie mogę od razu sięgnąć po kolejny tom. Gdy tylko pojawiła się na internetowej księgarni Bonito, musiałam ją zamówić razem z Kronikami Bane'a. Zachęcam każdego z was do przeczytania tej książki, która wzbudza tak skrajne emocje.    

Obserwatorzy

Lubisz to?