czwartek, 15 stycznia 2015

LBA TAG


Hej! Zostałam po raz kolejny nominowana do LBA TAG przez Ann Wars i Pauline Rain bardzo dziękuje!

1. Ile książek posiadasz w swojej biblioteczce? 
Dość dużo, bo około 150 i ciągle ich przybywa, zastawiam się czy już do mojej istniejącej półki nie dorobić kolejnych półek ;p. Pokochałam czytać dopiero w gimnazjum i do tej pory nie wyobrażam sobie dnia bez książki. 

2.Czy słuchasz audiobooków? 
Zdarzyło mi się kilka razy, ale wole książki papierowe.

3. Jaki jest twój ulubiony cytat?
Oj! Mam z byt dużo takich cytatów, które lubię i nie jestem w stanie przytoczyć tylko jednego czy nawet dwóch.

4. Czy twoi znajomi też czytają? Czy może jesteś jedyna ze swojego otoczenia ?
Wcześniej byłam jedyną osobą w moim otoczeniu, która czytała, teraz to się trochę zmieniło, o kiedy swojej przyjaciółce wcisnęłam Hopeless, zaczęła czytać.  ;D

5. Czy czytając słuchasz muzyki, oglądasz tv itp.?
Lubie czytać, kiedy słucham muzyki, ale nie potrafię się skupić i czytać przy włączonym telewizorze. 

6. Jaka jest twoja ulubiona pora roku do czytania książek?
Nie ma to dla mnie największego znaczenia czy to jest zima, wiosna, lato czy jesień. 

7. Czy lektury szkolne mają sens? Jakie jest twoje odniesienie do nich?
W szkole raczej ich nie czytałam, ale zdarzyły się takie lektury, które przeczytałam i mi się spodobały. Pamiętam, jaką było gehenną czytać Krzyżaków i podobnych,przez takie książki strasznie zniechęcało mnie czytanie innych.

8. Ile jesteś w stanie wydać miesięcznie na książki lub inne hobby czy zainteresowanie?
Na książki i góry potrafię dość dużo wydać.  

9. Czy korzystasz z portali społecznościowych? 
Korzystam, z FB i z Instagram'a ( jeśli ktoś zainteresowany : I_NEED_YOU94)

10. Czy czytałaś "Romeo i Julię"? Jeśli tak, co sądzisz o tym dramacie?
Czytałam, z tego co, pamiętam podobało mi się, teraz jest dla mnie ta książka całkowicie obojętna. 

11. książka lub seria, która według ciebie zasługuję na swoją popularność ?
Mam kilka swoich ulubionych serii, ale taką najbardziej ulubioną są Dary Anioła i Diabelskie Maszyny.

Koniec.

Nie nominuje nikogo, ale jeśli ktoś z wasz ma ochotę go zrobić po prostu zróbcie to ! ;D

Obserwatorzy

Lubisz to?