poniedziałek, 10 lipca 2017

W tym momencie to już koniec. Do zobaczenia wkrótce...

Hej kochani.

Na ten moment ten post jest moim ostatnim. Przez kilka dni będąc wyjazdach, dużo myślałam co zrobić z blogiem i postanowiłam, że jak na razie to już koniec. Nie mam siły na pisanie, ani nawet na czytanie książek, a posty o mangach czy anime nie mają takiego zainteresowania. Pewna jestem jednego, że nie usunę bloga, on cały czas będzie czekał na to, aż pewnego dnia pozbieram się ze swojej niemocy czytelniczej.

W tym momencie chciałam wam bardzo podziękować za te trzy lata, za miłe słowa. Nie mogę uwierzyć, że poznałam tyle wspaniałych osób, w tym cudowną Tatiane z Lost In My Books, mam nadzieję, że kiedyś się spotkamy. Instagram, fanpage oraz konto na Lubimyczytac.pl cały czas będą działać, jeśli ktoś chciałby coś napisać, czy odwiedzić to gorąco zapraszam.
Do zobaczenia za jakiś czas...


Obserwatorzy

Lubisz to?