wtorek, 17 listopada 2015

Zombie Apocalypse Book Tag

Hej! 
Miałam w planach recenzję, ale znów mi się nie udało. Przez wyjazd do Wrocławia, nie miałam jak skończyć książki, wiec postanowiłam, że będzie tag. Dzisiaj pobawimy się w Zombie Apocalypse Book Tag. 
Do tagu potrzebowałam dziesięć książek, z których będziemy tworzyć swoją drużynę. Na kartkach wypisałam wszystkie tytuły, potem wylosowaną książkę otwierałam na byle jakiej stronie i szukałam imienia bohatera. Bohater, którego znajdę pierwszego wzrokiem, będzie pełnić daną funkcję w drużynie. 


Osoba, która zginie jako pierwsza


Biedny Carter. Jak to mogło się stać? Przecież jest dobrze wyszkolony. Specjalnie jakoś nie będę płakać, bo wole Sylvaina z tej serii. 

Osoba, której podstawie nogę, aby uciec przed zombie 


Jak ja tak mogłam, ale jest szansa, że Celaena sobie jakoś z nimi na pewno poradzi. Przepraszam :/ 

Osoba, która jako pierwsza przemieni się w zombie


Kolejna dziewczyna, której się pozbyłam. Jakoś przykro mi nie jest. Idziemy dalej. 

Osoba, która mi podstawi nogę, aby uciec przed zombie


 Nie no Smoku, ciebie o to nie podejrzewałam. Jak mogłeś?! Ty czarodziej, który broniłeś ludzi przed złym wypływem boru, podkładasz mi nogę?! A ja cię taką ogromną sympatią darze. 

Drużynowy idiota


 Nie no! Eragon może i jest młody i podejmuje niekiedy złe decyzje, ale idiotą nie jest. Jakoś niespecjalnie mi to pasuje. Może dzięki temu jakoś przetrwamy. 

Mózg drużyny 


Ooo!  Taki mózg drużyny to ja rozumiem, oczytany a w dodatku jego ukryty dar może nam pomóc. 

Drużynowy medyk 


Jestem zadowolona, bo już mamy tak naprawdę dwóch medyków.;P A w dodatku dobrze umie się posługiwać bronią, może jednak przetrwamy. 

Ekspert do spraw broni 

   
 Mój ukochany ! 
Jeśli Jace zajmie się bronią to naprawdę mamy szanse to przeżyć. 

Awanturnik drużynowy 


Oj panowie i panie mamy przerąbane, ale nie jest tak źle, jak mogłoby być, jakbyśmy wylosowali Yennefer  to wtedy,  moglibyśmy iść zapukać do zombie i powiedzieć wole być zjedzony przez was niż mieć do czynienia z wściekłą czarodziejką taką jak  Yennefer. Z Triss może byśmy się jeszcze jakoś dogadali. 

Myślę, że mamy dość spore szanse na przeżycie. Całkiem dobra drużyna, mam nadzieje, że dogadamy się z Triss, oraz że Celaena przeżyje i mi wybaczy, tak samo, jak ja wybaczę Smokowi. 
Zachęcam was do zrobienia tego tagu, bo jest dość dużo przy nim  zabawy !









Obserwatorzy

Lubisz to?